laban1 Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 (edited) Hej! Ett par frågor på keyboard, svar mottages tacksamt! 1) Ja, vad är de två hålen till för i plast-chassit på många M-Audio keyboards? Är gitarrist - ja där har ni varför jag frågar. 😆 29 Något förslag på Keyboardstativ till en M-audio Prokeys sono 61? Skulle uppskattas! Mått - 98cm x 23cm x 7cm vikt - 5 kg Edited October 7, 2009 by laban1
Gilbert Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Eller menar du pitch och modulations -hjulen (som ser väldigt mörka ut på bilden)?
laban1 Posted October 7, 2009 Author Posted October 7, 2009 Jag la upp en bild med fina pilar på. Då kanske det blir lättare att se.
kyaal Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Man kan ju gissa på att det är till ett notställ?
Gilbert Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Man kan ju gissa på att det är till ett notställ? Låter rimligt.
laban1 Posted October 7, 2009 Author Posted October 7, 2009 Tack för svaren! Välkomnar fler svar om vad hålen ska vara till! Vad rekommenderar ni för ställ, helt grön på detta?
Gilbert Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Tack för svaren! Välkomnar fler svar om vad hålen ska vara till!Vad rekommenderar ni för ställ, helt grön på detta? Inget... noter är tråkigt.
laban1 Posted October 7, 2009 Author Posted October 7, 2009 (edited) Det tycker jag med (noter alltså)! Nja, vad jag menar var väl det som Keyboarden står på - Keyboardstativ (editerat frågan) skrev måtten på keyboarden om det behövs. Några råd där? Edited October 7, 2009 by laban1
Recommended Posts