Jump to content
Annons

Studiofestival #29 - Skräck!


Memphis

Recommended Posts

Annons
  • Svar 160
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Statusuppdatering!

Trodde inte jag skulle hinna komma hem ikväll och sade därför att jag skulle lägga upp röstningstråden på Lördag men nu blev det ändrade planer, im here!

Men deadline är deadline oavsätt, ni har haft låång tid på er. 😄

@Debatt, jag hade råkat missa skicka bekräftelsemail till dig, ber om ursäkt men nu har jag spammat din inbox så du kan vara lugn. 😛

Alla som skickat in skall har fått det bekräftat, annars har ni skickat till fel adress! Hör av er då.

10 minuter kvar då, den som inte har börjat på sitt bidrag än borde röra på fläsket rejält. 🙂

Mvh Memphis

Gôtt! Tack för bekräftelsemailet!

Nya namn på filerna, så nicken försvinner eller?

Det blir väl ett 15-tal totalt då?

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Carl Cadello - Snacka om att inte vara ute i god tid.. Mottaget 17.55.. Thats the spirit! 😄

Okej, då var stunden kommen och slussarna stängs. Röstningstråd är på gång så småningom, skall ordna med uppladdning på server, skriva tråd, osv.

Bra jobbat gott folk! 11 bidrag kom in!

Mvh Memphis

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

skickade mitt 18.05 så om man låter nåd gå före rätt så kanske det kan få delta ändå? 😄 tror inte det är nån vinnar kandidat om någon är orolig för det.

ska tilläggas att det var en tidigare mix för den jag precis blev klar med vart sämre (för mycket bas). man kan inte polera en bajskorv.

Link to comment
Dela på andra sajter

jo, fan, det accepterar jag såklart. You´re in!

Tillägg: Några minuter hit eller dit spelar ingen roll men när några pratade på att flytta deadline till imorgon så är det en annan sak.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

jo, fan, det accepterar jag såklart. You´re in!

Tillägg: Några minuter hit eller dit spelar ingen roll men när några pratade på att flytta deadline till imorgon så är det en annan sak.

va bra! då väntar vi med spänning på att få höra alla bidrag!

fast borde det inte varit 13 bidrag! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej? 12 inkl ditt bidrag. Vad får dig att tro 13? Eller var det skämtsamt menat? :S

13 hade gått lite ihop med temat tänkte jag. 😕

NU vill vi lyssna!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...