Guest janke Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 (edited) hej ett litet problem,när jag importerar typ mp3 och wavfiler så visas det inte längre grafiskt när jag lägger in dessa på ett spår bara ett rakt sträck..... Antagligen har jag tryckt på någon tangenkombination .. Någon som vet hur man fixar detta?? Sonar 8 Edited August 24, 2009 by janke
Vallhagen Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 Du kan högerklicka på klippet och välja "re-write picture data" (eller nåt liknande, inte sonar framme nu). Lite mer burdust - och om det gäller fler filer - så kan du helt sonika deleta allt innehåll i "picture cache"-foldern, så ska det ritas nytt per automatik. tjong
Guest janke Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 Du kan högerklicka på klippet och välja "re-write picture data" (eller nåt liknande, inte sonar framme nu). Lite mer burdust - och om det gäller fler filer - så kan du helt sonika deleta allt innehåll i "picture cache"-foldern, så ska det ritas nytt per automatik. tjong tack för hjälpen gjorde som du skrev men funkade inte....
Vallhagen Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 hmm, lurigt. Då vet jag faktiskt inte. Är problemet knutet till ett (endast ett) projekt? tjing
Guest janke Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 hmm, lurigt. Då vet jag faktiskt inte. Är problemet knutet till ett (endast ett) projekt? tjing När jag klistrar in ett audiospår så blir det så oavsett vilket projekt ..... Det blir nog till att installera om sonar
Vallhagen Posted August 25, 2009 Posted August 25, 2009 Jo, jag skulle nog gjort så oxå. Det luktar korrupt nånstans. En fråga för CW-supporten, som säkert rekommenderar just en ominstallation. tjing
Recommended Posts