Guest Sweepmaster Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Jag söker en Hårdrocks-Metal sångare/sångerska för ett online samarbete. Jag har ett online projekt som heter Palace of Pain. Vi är medlemmar från Sverige, Norge, USA, och Frankrike. Jag spelar gitarr och komponerar musiken. Några av låtarna: One Way Street Fire in the Sky Personal Hero Fatal Mistake Maila mig om intresse finns eller svara här! Sweepmaster
Guest Stampe76 Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Tjena.. Har du möjligtvis texter på låtarna så gör jag jätte gärna ett försök... Gillar denna typen av musik skarpt:) Hör gärna av dig..
Guest Sweepmaster Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Tjena..Har du möjligtvis texter på låtarna så gör jag jätte gärna ett försök... Gillar denna typen av musik skarpt:) Hör gärna av dig.. Jag har inga texter. Jag behöver hjälp med både text och melodier. /Sweep
saverman Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Vilket stuk vill du ha på sången? Finns ju en hel del olika som kan gå ihop med det där.
Recommended Posts