debatt Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 (edited) Hellu! Har ni varit med om något bra, något litet enkelt som gjort en medmänniska glad? För inte så länge sedan så åkte bussen fel och jag och en kärring på 80 blev tvungna att kliva av. Vi småpratade en bra stund i ödebygden innan en annan buss anlände. Hon var inte rädd - det kändes bra. Äldre är ju ofta rädda. 😏 //:debatt Edited June 14, 2009 by debatt
laxlaxlax Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 (edited) Snälla Debatt, kan du inte skippa att berätta sånt här? Det är osmakligt att läsa om. Ja, som innan du redigerade, berättade om att bajsa på dig på stan. Kul litet spel du håller på med? Edited June 15, 2009 by laxlaxlax
SadamJR Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Hellu! Har ni varit med om något bra, något litet enkelt som gjort en medmänniska glad? För inte så länge sedan så åkte bussen fel och jag och en kärring på 80 blev tvungna att kliva av. Vi småpratade en bra stund i ödebygden innan en annan buss anlände. Hon var inte rädd - det kändes bra. Äldre är ju ofta rädda. 🙂 //:debatt Menar du att de ofta är rädda för dig?
debatt Posted June 14, 2009 Author Posted June 14, 2009 Det vet man väl att äldre människor är skräckslagna. Det hade jag också varit.
SadamJR Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Det vet man väl att äldre människor är skräckslagna.Det hade jag också varit. Rädd för vad?
debatt Posted June 15, 2009 Author Posted June 15, 2009 För allt som rör sig. Om man är gammal och skröplig alltså.
debatt Posted June 15, 2009 Author Posted June 15, 2009 Rädd för folk som bajsar på sig kanske? 😏 Ja, de kan få för sig att det är nån tävling.
Recommended Posts