Jump to content
Annons

Erik Hofstein


Erik Hofstein (oregistrerad)

Recommended Posts

Erik Hofstein (oregistrerad)
Men jag trodde det var ett diskussionsforum där man kommentera, debattera, diskutera. Det är det jag gör. Sedan är det otillåtet att inte diskutera, kommentera, debattera i de trådar man finner intresanta? Eller är det kanske inte social vedertaget här att kommentera, debattera och diskutera som man vill?

NEJ! Det här inget allmänt diskussionsforum. Det här är i grund och botten ett musikforum, kryddat med en del annat som har gjort det till en fantastisk sajt att hänga på - ända tills för ett par dar sen som du kom in och idiotförklarade ALLA här som oseriösa, piratkopierande kultursnobbar.

Jag trodde du skämtade i början eller bara gillade att dra igång debatter, men det har framgått rätt tydligt att du lever i ett eget universum, du tar inte till dig av andra människors synpunkter och du slår vilt omkring dig när folk inte håller med. Påstå inte att du gillar att debattera och diskutera, för det är precis det du inte håller på med.

Sällan jag blir upprörd, Jerka, men nu småkokar jag av julilska ! 😆

Och, sorry, men jag önskar dig inte välkommen....

PS: bli nu inte grinfärdig och släng ur dig nåt dumt. Försök istället läsa vad jag skriver och tänk efter i två minuter om det finns en mikroskopisk chans att du själv har ett ansvar i det hela....

Det är ni som diskuterar mig och jag besvarar era frågor. Jag har till och med skapat en tråd där ni kan vädra era åsikter, jag försöker hålla mig till ämnet men ni tar fokus på mig. Eftersom denna tråden handlar om min prestation, så besvarar jag era frågor här. Men i fortsättning kommer som jag gjort innan hänvisa till den tråd jag har skapat att diskutera om vad ni tycker om mig som person. Jag gissar snart 50% av inlägg jag skrivit handlar om att hänvisa er till min tråd jag skapade om mig eller bemöta kritik som riktar mot mig som person. Slutar ni klanka så behöver jag inte försöka hålla ämnena rena. Då jag tycker det voro störigt för andra ni bara diskuterar mig istället för ämmnen. Så vem som gör fel vet jag inte. Slut diskutera mig och håll er till ämnet eller diskutera mig i den dedikerade tråden så blir vi alla glada..

Det funkar och ni måste ju kommentera mig som person tycker jag är roande. Så jäkla intresant är jag inte. Men jag börjar nästan tror det med all fokus en del av er riktar mot mig istället för ämnet vi diskuterar.

Dessutom har detta forumet PM också om ni förbannade på mig så kan ni skriva det till mig privat och hålla ämmen rena eller helt enkelt diskutera mig i tråden. Så bidrar inte det med så dålig stämmning..

Redigerat av Erik Hofstein
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Erik Hofstein (oregistrerad)
ingen gillar mig heller herr hofstein, men ser du mig klaga?

///minus

hmm jag klagar mest för att folk gnäller om mig som person, i ämmnen,.. hade låtit bli det hade varit enklare.. Men klaga och tycka illa om mig finns det är tråd och privata meddelanden att använda för inte fylla forumet med grejer om mig..

Till er alla:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

gå till denna tråd om ert gnäll om mig så kan vi hålla det negativa där. Förstått?

Redigerat av Erik Hofstein
Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
[Till er alla:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

gå till denna tråd om ert gnäll om mig så kan vi hålla det negativa där. Förstått?

nej.

///minus

Om du inte förstår så kan du diskutera det här:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

Klicka med musen på länken

nej.

///minus

Ok du vinner, jag ger upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt mig flika in med ett vänligt tips. Ta det lugnt Erik och känn av hur de olika individerna på forumet är. Plus & Minus blir man exempelvis aldrig riktigt klok på, speciellt inte Minus. Heh.. Men ignorera då inlägget eller ta en funderare på om det verkligen fanns någon djupare innebörd med det. Om inte så undvik att posta något svar.

Många av de som sitter här på forumet gör säkert som mig att de har forumet igång hela dagarna och klickar på visa nya inlägg emellanåt för att se vad som hänt. Är det då en eller ett par användare som konstant postar korta inlägg så skapar det snabbt irritation. Vilet kan förklara alla knepiga inlägg de här två dagarna.

Du skriver att du är van att IRC'a och där är det ju ett helt annat tempo, där sparas heller inget för eftervärlden utan allting scrollas kontinuerligt förbi på skärmen. Riktigt så fungerar ju inte detta forum, istället är det tänkt att vara en kunskapsbank där man kan söka reda på bra information.

---------------------

Med det vill jag hälsa dig välkommen, jag är säker på att du visst kan vara en trevlig prick som bara fått en liten underlig start. Så.. Välkommen Erik! 😆

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

ingen gillar mig heller herr hofstein, men ser du mig klaga?

///minus

Det är inte sant.

https://www.studio.se/index.php?showtopic=2512

*kjam*

tack för kjamen och allt, men du var tvungen och sabba min "som jag trodde" vänliga insatts om att få fjoll-hofstein att känna sig som en i gänget "även om gänget i hans tro bara skulle ha gällt 2 personer".

nä, man kan inte busa ens en gång utan att bullmannen måste vara där och mjöla ner hela upplägget.

*puss*

///minus

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Låt mig flika in med ett vänligt tips. Ta det lugnt Erik och känn av hur de olika individerna på forumet är. Plus & Minus blir man exempelvis aldrig riktigt klok på, speciellt inte Minus. Heh.. Men ignorera då inlägget eller ta en funderare på om det verkligen fanns någon djupare innebörd med det. Om inte så undvik att posta något svar.

Många av de som sitter här på forumet gör säkert som mig att de har forumet igång hela dagarna och klickar på visa nya inlägg emellanåt för att se vad som hänt. Är det då en eller ett par användare som konstant postar korta inlägg så skapar det snabbt irritation. Vilet kan förklara alla knepiga inlägg de här två dagarna.

Du skriver att du är van att IRC'a och där är det ju ett helt annat tempo, där sparas heller inget för eftervärlden utan allting scrollas kontinuerligt förbi på skärmen. Riktigt så fungerar ju inte detta forum, istället är det tänkt att vara en kunskapsbank där man kan söka reda på bra information.

---------------------

Med det vill jag hälsa dig välkommen, jag är säker på att du visst kan vara en trevlig prick som bara fått en liten underlig start. Så.. Välkommen Erik! 😏

/Majken

Jag börjar lära känna igen en del, skall inte besvara dem som har negationer mer än hänvisa dem till den tråden jag skapade. På det viset, håller det på ämnet. Till slut lär sig folk att skriva i rätt tråd, de kan ju inte vara så korkade att det inte fattar hinten..

Men tack majken, dina tips är bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hammagrella, huj det är nog baske mig första gången jag sett ett inlägg från dig med negativ ton 🙁

Fram med gitarren och skriv mig en låt om snöröjning. Det kan säkert bli bra terapi så får vi lugna ned oss lite.

/Majken

Tack Majken! Exakt, första gången jag blir lite sne. Gissa varför 😉.

Men visst har du rätt, jag lägger energi på fel grejor här. Känns som att simma med bakbunda armar i Bermudatriangeln när man i själva verket bara ville ha ett fotbad. 😏

Erik, lycka till på forumet, det ordnar sig nog.....eh eller, äh fan, jag går och skottar snö istället....

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Men visst har du rätt, jag lägger energi på fel grejor här. Känns som att simma med bakbunda armar i Bermudatriangeln när man i själva verket bara ville ha ett fotbad. 😏

Erik, lycka till på forumet, det ordnar sig nog.....eh eller, äh fan, jag går och skottar snö istället....

Kul att du tycker om mig. tack för din lyckönskningar. Det är bra man skall inte lägga energi på människor. Känner igen mig att det känns som simma bakbunda händer. Det är många som inte förstår. Vi kan ju forsätta vi postiva grabbar sprida glädje.

Redigerat av Erik Hofstein
Link to comment
Dela på andra sajter

Sedärja! Där satt den, en klockren textrad ála Hammagrella 😉

"Känns som att simma med bakbunda armar i Bermudatriangeln när man i själva verket bara ville ha ett fotbad."

Nu blev åtminstone jag lite glad igen 😏

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Tack alla jag skall rätta mig efter leden. Inte tycka annorlunda eller uppröra någon i onödan. Vi skall ha jättemysigt ihopa 😎

NI ÄR bäst och har alltid rätt! 😄😎

Jag kan inte förstå varför jag hade så fel 😏😲😉🙁

Men nu skall vi alla bli kompisar, jag skall uppmuntra er till muntert gäng 😄

WE WILL ALL BE FRIENDS FOREVER 🙁

Peace,

ERIK 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

många kallar mig tönt, ger mig öknamn och annat barnsligt. Jag inte än så länge uppfört mig så.

Nä, just det... hrrrm..

Förresten för helvete sluta tjata om din jävla hata-erik-tråd! Jag blir jävligt less, och innan du kom hit har jag nog inte postat ett enda jättenegativt meddelande... Kan ju säga att detta är jättenegativt. Sen kan jag ju också säga att jag inte vill ha dig hit. Sen kan jag ju också säga att jag hatar alla konstnärs-töntar. Då kanske du tycker om mig?

Förlåt, kunde inte låta bli, men nu kokar jag. Hah, det är inte varje dag... 😏

Ha de finfint.

Skål för fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen Erik!

Jag har funderat lite på vad en sån som du innehar för ålder här i livet... Hur gammel är du?

Om du är över 18 kan jag definitivt tipsa dig att söka till någon doku-såpa! Du skulle nog kunna göra fet karriär där!

Återigen välkommen, det är kul med såna som du! Lär du dig sedan att även respektera andra och deras åsikter kan det endast gynna dig!

😏

EDIT: såg att karlen hette erik och inte eric

Redigerat av Einar
Link to comment
Dela på andra sajter

Slappna av lite bara Erik, och bli inte så upprörd över vad okända människor tror sig veta om dig. Sen kan det alltid underlätta om du inte går igång på att provocera folk, det skapar bara onödiga irritationer och tråkig stämning. Själv skrattar jag åt sånt för det mesta, men alla klarar inte av det.

http://www.passagen.se/funktioner/hjalp/in...etiquette.shtml

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen... Antagligen fel person att anmärka men..

Posta inte så galet mycket strunt 😉 (läs här)

PÅ offtopicforumet där jag håller till mest går det naturligtvis bra.

DjBox har 11 meddelanden totalt och 14 idag 😉

Två i offtopic? uh.. Tre 😛

[edit] poängen försvinner ju i det långa loppet. ehh.. han hade 111 posts på en dag just då.

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag trodde det var ett diskussionsforum där man kommentera, debattera, diskutera. Det är det jag gör. Sedan är det otillåtet att inte diskutera, kommentera, debattera i de trådar man finner intresanta? Eller är det kanske inte social vedertaget här att kommentera, debattera och diskutera som man vill?

NEJ! Det här inget allmänt diskussionsforum. Det här är i grund och botten ett musikforum, kryddat med en del annat som har gjort det till en fantastisk sajt att hänga på - ända tills för ett par dar sen som du kom in och idiotförklarade ALLA här som oseriösa, piratkopierande kultursnobbar.

Jag trodde du skämtade i början eller bara gillade att dra igång debatter, men det har framgått rätt tydligt att du lever i ett eget universum, du tar inte till dig av andra människors synpunkter och du slår vilt omkring dig när folk inte håller med. Påstå inte att du gillar att debattera och diskutera, för det är precis det du inte håller på med.

Sällan jag blir upprörd, Jerka, men nu småkokar jag av julilska ! 🙁

Och, sorry, men jag önskar dig inte välkommen....

PS: bli nu inte grinfärdig och släng ur dig nåt dumt. Försök istället läsa vad jag skriver och tänk efter i två minuter om det finns en mikroskopisk chans att du själv har ett ansvar i det hela....

Det är ni som diskuterar mig och jag besvarar era frågor. Jag har till och med skapat en tråd där ni kan vädra era åsikter, jag försöker hålla mig till ämnet men ni tar fokus på mig. Eftersom denna tråden handlar om min prestation, så besvarar jag era frågor här. Men i fortsättning kommer som jag gjort innan hänvisa till den tråd jag har skapat att diskutera om vad ni tycker om mig som person. Jag gissar snart 50% av inlägg jag skrivit handlar om att hänvisa er till min tråd jag skapade om mig eller bemöta kritik som riktar mot mig som person. Slutar ni klanka så behöver jag inte försöka hålla ämnena rena. Då jag tycker det voro störigt för andra ni bara diskuterar mig istället för ämmnen. Så vem som gör fel vet jag inte. Slut diskutera mig och håll er till ämnet eller diskutera mig i den dedikerade tråden så blir vi alla glada..

Det funkar och ni måste ju kommentera mig som person tycker jag är roande. Så jäkla intresant är jag inte. Men jag börjar nästan tror det med all fokus en del av er riktar mot mig istället för ämnet vi diskuterar.

Dessutom har detta forumet PM också om ni förbannade på mig så kan ni skriva det till mig privat och hålla ämmen rena eller helt enkelt diskutera mig i tråden. Så bidrar inte det med så dålig stämmning..

Jisses , lägg bort påsen med fultjacket , så ska du se att det löser sig..... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...