Jump to content
Annons

Erik Hofstein


Erik Hofstein (oregistrerad)

Recommended Posts

Erik Hofstein (oregistrerad)

Hej alla,

Jag tar en uppmanning sedan igår att jag borde presentera mig. Jag heter som mitt nick, för jag tror inte på vara anonym. Mitt största intresse är musik och att göra musik. Jag har bra kunnighet i cubase. Min utrustning består av PC, apogee minime och en rosetta 800 som jag hänger på mitt RME hammerfall. Samt en lite olika syntar.

Jag trivs ganska bra här än så länge. Det kul att diskutera med andra fast de flesta nog inte håller med mig.

Mvh,

Erik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Erik Hofstein (oregistrerad)
Vore kul att höra något av dina alster nån gång!

Jag väntar nog ett tag tills jag känner mig lite mer hemma, men sjävklart skall jag kunna dela med mig av det. Just nu ligger jag lite lågt, då jag lite rädd att min musik skall bemötas efter folks tycke av mig.

Lyssnat runt lite, tycker det finns en hel duktiga förmågor här!

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Näe. Jag tar tillbaka. Erik är fan inte välkommen hit. Jävla drygskalle...

Ok, jag gråter inte över jag inte har fått ditt erkännade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Näe. Jag tar tillbaka. Erik är fan inte välkommen hit. Jävla drygskalle...

Ok, jag gråter inte över jag inte har fått ditt erkännade.

😆 jag måste missat nåt

Nope, i korthet så gillar inte vissa mig helt enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

skönt att ni inte bestämmer vem som får vara medlem. För jag ger gärna tips och lär mig. Sedan att ni verkar störa sig på vad jag skriver är verkligen ert problem. Jag hoppas kunna bidra med något med den erfarenhet jag har. Men dummt nog fortsätter jag bemöta barnslig kritik. Så från och med nu skall jag försöka ignora sådana barnsliga människor som ni.

Ni kan ju ha er egna exklusiva klubb..

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kanske startade lite för aggressivt och påträngande i dina första inlägg...?

Nåja - efter en tid kanske du kan "dresseras" och bli rumsren, trots en lite vacklande början... 😉

Välkommen ska du vara i alla fall! Det är alltid kul när det kommer hit fler som tycker att det är kul att bidra med sin kunskap. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Näe. Jag tar tillbaka. Erik är fan inte välkommen hit. Jävla drygskalle...

Ok, jag gråter inte över jag inte har fått ditt erkännade.

😉 jag måste missat nåt

Nope, i korthet så gillar inte vissa mig helt enkelt.

Du verkar vara van att inte vara så omtyckt? 🙂

Jag står för vem jag är, tror jag på nåt så gör jag det. Det är omtyckt av vissa av andra inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Du kanske startade lite för aggressivt och påträngande i dina första inlägg...?

Nåja - efter en tid kanske du kan "dresseras" och bli rumsren, trots en lite vacklande början... 😉

Hahaha den dagen den sorgen

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Välkommen... Antagligen fel person att anmärka men..

Posta inte så galet mycket strunt 😛 (läs här)

PÅ offtopicforumet där jag håller till mest går det naturligtvis bra.

Oj, är jag den enda som skriver nästan, trodde det var ett aktivt forum...

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu verkar det som om du infekterar hela forumet genom att kommentera allt som skrivs...vilket givetvis lägger mer energi till elden.. jag tycker det känns trist att stämningen ska ändras till det sämre p.g.a detta...

Oj, är jag den enda som skriver nästan, trodde det var ett aktivt forum...

Hur ska vi andra tolka detta? Vad vill du säga med denna rad och vad vill du uppnå?

Läs lite mellan raderna också..det är många här..mig inkluderat..som inte skriver rakt ut vad man tycker om saker och ting i vissa lägen... ovanstående rad hade du kanske inte behövt skriva.. att hålla lite information för dig själv ibland kan vara en bra idé.

Välkommen hit i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Näe. Jag tar tillbaka. Erik är fan inte välkommen hit. Jävla drygskalle...

Ok, jag gråter inte över jag inte har fått ditt erkännade.

😛 jag måste missat nåt

Nope, i korthet så gillar inte vissa mig helt enkelt.

Du verkar vara van att inte vara så omtyckt? 🙂

Jag står för vem jag är, tror jag på nåt så gör jag det. Det är omtyckt av vissa av andra inte.

Dessvärre är du omtyckt av få och inte omtyckt av de flesta.

Ibland är det bra att citera ett ordspråk, jag har iofs kommit på det här själv men det passar ändå in ganska bra här:

Jag tycker om dig som du är men jag älskar dig för den du försöker vara.

Det betyder: Nästan alla människor anpassar sig efter sin omgivning. Ifall min flickvän vill göra något som jag egentligen inte vill göra så gör jag kanske det ändå för att göra henne glad och vice versa.

För att bli uppskattad måste man klara av att anpassa sig. Om du tänker stå för allt det du gör och helt enkelt vara jävligt dryg hela tiden så varsågod! Det är ditt val. Men försök inte spela martyr sen för det är bara ditt eget fel om folk inte tycker om dig.

Angående vår exklusiva klubb: Nja, särskilt exklusiv är den inte. Du behöver en mailadress samt förmågan att kunna uppträda någorlunda socialt i enklare diskussioner. För mig känns det inte sådär jätteexklusivt. Det är väl klart dock att för det fåtal människor som inte klarar av detta så kanske det är lite exklusivt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Så det är viktigt att vara omtyckt av de flesta?

Jag tycker inte det.

Men jag trodde det var ett diskussionsforum där man kommentera, debattera, diskutera. Det är det jag gör. Sedan är det otillåtet att inte diskutera, kommentera, debattera i de trådar man finner intresanta? Eller är det kanske inte social vedertaget här att kommentera, debattera och diskutera som man vill?

Är det någon regel som säger att jag inte får delta var jag vill? Sedan ger jag inte bara otrevliga saker. Uppfattas debatter som otrevliga, delta inte. Jag givit tips, då jag tex inte ser en debatt i till att hur får man mer djup i kagge. Sedan ni väljer att läsa debatttrådarna är eget problem om ni tycker det otrevligt med debatt.

Sedan är jag långtifrån enda boven i dramat, många kallar mig tönt, ger mig öknamn och annat barnsligt. Jag inte än så länge uppfört mig så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Gick du med för tre dagar sen å har redan 140 ilnägg?!?!

Du gillar verkligen att debattera.

Japp verkligen, tycker det intresant att diskutera

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Är det äns möjligt att posta så många inlägg på 2 dagar?

Inte för vara besswisser.. Men du ser ju att det är möligt.. Jag skriver snabbt för jag satt mycket på irc som grabb.. Det sitter kvar. Så jag förstår inte din fråga om det inte var ställd för annat syfte än att vara rolig eller verka märkvärdig.. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag trodde det var ett diskussionsforum där man kommentera, debattera, diskutera. Det är det jag gör. Sedan är det otillåtet att inte diskutera, kommentera, debattera i de trådar man finner intresanta? Eller är det kanske inte social vedertaget här att kommentera, debattera och diskutera som man vill?

NEJ! Det här inget allmänt diskussionsforum. Det här är i grund och botten ett musikforum, kryddat med en del annat som har gjort det till en fantastisk sajt att hänga på - ända tills för ett par dar sen som du kom in och idiotförklarade ALLA här som oseriösa, piratkopierande kultursnobbar.

Jag trodde du skämtade i början eller bara gillade att dra igång debatter, men det har framgått rätt tydligt att du lever i ett eget universum, du tar inte till dig av andra människors synpunkter och du slår vilt omkring dig när folk inte håller med. Påstå inte att du gillar att debattera och diskutera, för det är precis det du inte håller på med.

Sällan jag blir upprörd, Jerka, men nu småkokar jag av julilska ! 😛

Och, sorry, men jag önskar dig inte välkommen....

PS: bli nu inte grinfärdig och släng ur dig nåt dumt. Försök istället läsa vad jag skriver och tänk efter i två minuter om det finns en mikroskopisk chans att du själv har ett ansvar i det hela....

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det äns möjligt att posta så många inlägg på 2 dagar?

Inte för vara besswisser.. Men du ser ju att det är möligt.. Jag skriver snabbt för jag satt mycket på irc som grabb.. Det sitter kvar. Så jag förstår inte din fråga om det inte var ställd för annat syfte än att vara rolig eller verka märkvärdig.. 😛

Han förmedlar bara sin förvåning, ett sätt att hävda sig och göra sig förstådd.. Jag tycker han lyckades väldigt bra...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hammagrella, huj det är nog baske mig första gången jag sett ett inlägg från dig med negativ ton 😛

Fram med gitarren och skriv mig en låt om snöröjning. Det kan säkert bli bra terapi så får vi lugna ned oss lite.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...