PLi Posted April 8, 2009 Posted April 8, 2009 Hej proffs! Jag har ett mega problem, min pt le 8 hänger sig och säger att cpu´n är överbelastad fast den bara jobbar 7%. kom fram till att det är ez drummer som är problemet efter att ha många pluggar på andra kanaler, och då går det som på räls. Ja jag vet vad ni tror slö dator el dyl. men jag kör mac pro 2.66 ghz med 5 gig interminne och intel. har gjort de senaste uppdateringarna på Ez, men ändå låser den sig, och provat att öka H/W buffer size Jag kan nog inte vara ensam om detta problem, så är det nån som har ett förslag. Hjääääälp jag är mitt uppe i en produktion.
Burnie Posted April 8, 2009 Posted April 8, 2009 Hej proffs!Jag har ett mega problem, min pt le 8 hänger sig och säger att cpu´n är överbelastad fast den bara jobbar 7%. kom fram till att det är ez drummer som är problemet efter att ha många pluggar på andra kanaler, och då går det som på räls. Ja jag vet vad ni tror slö dator el dyl. men jag kör mac pro 2.66 ghz med 5 gig interminne och intel. har gjort de senaste uppdateringarna på Ez, men ändå låser den sig, och provat att öka H/W buffer size Jag kan nog inte vara ensam om detta problem, så är det nån som har ett förslag. Hjääääälp jag är mitt uppe i en produktion. Hej Tyvärr har jag inget bra svar, men jag har också varit med om liknande, sitter också med en relativt snabb burk, iMac 2,4 ghz, 4gig ram. Men det händer bara ibland, men jävligt irriterande. Hoppas någon vet vad det beror på........ Mvh björn
Recommended Posts