infinite103 Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Hej jag köpte ESI DUAFIRE för 2 dagar sen. Och nu fick jag hem det men ja får inte ihop de med inställningar. Jag fick 1 ström sladd. 2 olika sladdar ( den ena är sån stor ände på o andra är jätte liten ände. Den andra sladden är 2 stora ändar.). Jag har satt den stora sladden i ljudkortet där bak och andra stora sladden in i firewire in i firewire kortet. Men den hittar inte ljudkortet endå när man installerar. Vad ä de för fel ja gör? Måste man andvända båda sladdarna man fick med? Det ja menar med *stora* sladdarna är dom är som USB sladdar dom man sätter i datorn. Och den lilla för den är typ 1 cm stor där man ska koppla in o sånt utag har ja inte för sån liten. SÅ vad ska ja göra? Om du nu har likadant ljudkort så hjälp 😉
infinite103 Posted March 15, 2009 Author Posted March 15, 2009 Är de ingen som vet???? Har beställt Firewireadapter, 6-polig ha till 4-polig ho till den lilla sladden så man kan koppla in den i stället. Borde de funka då?
infinite103 Posted March 16, 2009 Author Posted March 16, 2009 Alltså är de ingen som vet ??????? Kom igen nu
Recommended Posts