Jump to content
Annons

Demosång! :)


antepop

Recommended Posts

Hej på dig

Jag heter Anders Larsson och jobbar tillsammans med Fredrik Muskos som ett låtskrivarteam. vi har i dag ett stort bolag i ryggen som ger ut våra låtar.

Vi söker en demosångare/sångerska som har till gång att kunna spela in sång på våra låtar.

ersättning utgår ej, men detta är en chans för dig att höras i ett bra sammanhang för personer i branschen

PM:a om du är intresserad

väl mött

Anders & Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej på dig

Jag heter Anders Larsson och jobbar tillsammans med Fredrik Muskos som ett låtskrivarteam. vi har i dag ett stort bolag i ryggen som ger ut våra låtar.

Vi söker en demosångare/sångerska som har till gång att kunna spela in sång på våra låtar.

ersättning utgår ej, men detta är en chans för dig att höras i ett bra sammanhang för personer i branschen

PM:a om du är intresserad

väl mött

Anders & Fredrik

Hejsan.

Det hade varit väldigt kul att få prova på, men vad gäller det för musik?

Pop, rock, metall?

Mvh

Jesper J

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan.

Det hade varit väldigt kul att få prova på, men vad gäller det för musik?

Pop, rock, metall?

Mvh

Jesper J

Kul!

det är pop/rock sånt som snurrar på radion i dag helt enkelt, skicka ett PM med din mail så kan du få en låt på en gång 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på dig

Jag heter Anders Larsson och jobbar tillsammans med Fredrik Muskos som ett låtskrivarteam. vi har i dag ett stort bolag i ryggen som ger ut våra låtar.

Vi söker en demosångare/sångerska som har till gång att kunna spela in sång på våra låtar.

ersättning utgår ej, men detta är en chans för dig att höras i ett bra sammanhang för personer i branschen

PM:a om du är intresserad

väl mött

Anders & Fredrik

Låter instressant, så man ska sjunga till eran låt och text

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter instressant, så man ska sjunga till eran låt och text

Ja precis, du får en färdig låt med melodi och text, du sjunger in lead och ev stämmor, din låt spelas för vårt förlag och din röst kommer höras för folk i branchen.

Så PM:a din mail så kan du gärna testa. 😆

/Ante

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja precis, du får en färdig låt med melodi och text, du sjunger in lead och ev stämmor, din låt spelas för vårt förlag och din röst kommer höras för folk i branchen.

Så PM:a din mail så kan du gärna testa. 😳

/Ante

Någon mer? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på dig

Jag heter Anders Larsson och jobbar tillsammans med Fredrik Muskos som ett låtskrivarteam. vi har i dag ett stort bolag i ryggen som ger ut våra låtar.

Vi söker en demosångare/sångerska som har till gång att kunna spela in sång på våra låtar.

ersättning utgår ej, men detta är en chans för dig att höras i ett bra sammanhang för personer i branschen

PM:a om du är intresserad

väl mött

Anders & Fredrik

Hej. Mitt namn är Simon. Jag har sjungit och skrivit musik i närmare 8 år och är väldigt intresserad. Om ni vill kan jag skicka över en låt så kan ni få höra min röst. Eller så skickar ni över en låt så kan jag sjunga texten. Det går bra hur ni än vill.

Hej så länge

Vänliga hälsningar

Simon

simonlussi@gmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 5 månader senare...
  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...
Hej på dig

Jag heter Anders Larsson och jobbar tillsammans med Fredrik Muskos som ett låtskrivarteam. vi har i dag ett stort bolag i ryggen som ger ut våra låtar.

Vi söker en demosångare/sångerska som har till gång att kunna spela in sång på våra låtar.

ersättning utgår ej, men detta är en chans för dig att höras i ett bra sammanhang för personer i branschen

PM:a om du är intresserad

väl mött

Anders & Fredrik

Hej hej! Jag är absolut intresserad, finns det någon möjlighet att bara skicka något litet acapellaklipp eller något till er på någon mailadress eller så. Vet inte riktigt hur man brukar gå tillväga här på forumet. Blev ju precis medlem. Hitta hit av "misstag" när jag kollade runt lite i platsbanken på arbetsförmedlingen och eftersom jag på senaste tiden funderat på hur man gör för att bli demosångare, så kändes det som att detta var lite av ett ödets nyck haha! 😆

Har ingen riktig demo eller något att skicka, men jag ska hem till Anders Bagge och spela in lite i hans studio i början av mars, så om det inte räcker med ett acapellaklipp så skulle jag eventuellt kanske kunna skicka något när de blir färdiga med det vi spelar in då. 😛

Personligen pysslar jag mest med pop/rock och r&b, är lite soulinspirerad. 😄 Men är intresserad av det mesta och redo för nya utmaningar också. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hej! Jag är superintresserad! 😏 Linda heter jag 24år, är ej utbildad sångerska, men har hållt på och sjungt i stort sett hela mitt liv sedan liten, och har lätt för att hitta rätt toner och känner att jag har en väldigt bred musiksmak och har inlevelsen och känslan som krävs. Gillar att sjunga allt från pop till rock, låtar som framförs av Rihanna, Lee ann Rimes, Leona, Lewis ect

Hoppas ni vill skicka mig material, så ska jag göra mitt bästa för att fånga ert intresse! 😆

mail: lindis15@hotmail.com

www.karaokeparty.se - RindeStar

Mvh Linda L

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag är intresserad. Jag har tillgång till studio för inspelning och har sjungit mest pop och rock.

Ni kan lyssna på min röst när jag sjunger eget material här: http://www.myspace.com/myolume

Hej på dig

Jag heter Anders Larsson och jobbar tillsammans med Fredrik Muskos som ett låtskrivarteam. vi har i dag ett stort bolag i ryggen som ger ut våra låtar.

Vi söker en demosångare/sångerska som har till gång att kunna spela in sång på våra låtar.

ersättning utgår ej, men detta är en chans för dig att höras i ett bra sammanhang för personer i branschen

PM:a om du är intresserad

väl mött

Anders & Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...

Hej på dig

Jag heter Anders Larsson och jobbar tillsammans med Fredrik Muskos som ett låtskrivarteam. vi har i dag ett stort bolag i ryggen som ger ut våra låtar.

Vi söker en demosångare/sångerska som har till gång att kunna spela in sång på våra låtar.

ersättning utgår ej, men detta är en chans för dig att höras i ett bra sammanhang för personer i branschen

PM:a om du är intresserad

väl mött

Anders & Fredrik

ivarsson.linn@gmail.com =D sångerska.. ni kan lyssna på http://uui7.com http://thenextbigthing.se/uui7 och http://myspace.com/linnivarsson

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...