Guest dustin Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 (edited) Hej, Jag söker Band/Artister och producenter med eget väl inspelat material. Det finns en möjlighet att få era låtar placerade på WB TV serier och på så sätt få en ersättning om TV serien blir en hitt. Om er(a) låt(ar) väljs som "Theme" så kan ni tjäna en större hacka. Ersättningen är inte jätte hög annars men det kan bli en del genom åren. Om ni sitter inne med produktioner som låter tillräckligt bra men inte används nånstans så är detta ett bra tillfälle. Om ni är intresserade, maila länken till er musik till dustinpro@gmail.com, helst myspace eller liknande så mailar jag er om det blir aktuellt. Music Rocks. /D Edited January 26, 2009 by dustin
Guest drloop Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 (edited) WB som i Warner Bros? Är det STIM som gäller som ersättning? Edited January 20, 2009 by drloop
CptCrash Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Hmm ingen adress där man kan få lite mer info?
Guest dustin Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 WB som i Warner Bros?Är det STIM som gäller som ersättning? Helt Riktigt.
Guest dustin Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 (edited) Hmm ingen adress där man kan få lite mer info? Edited January 27, 2009 by dustin
Guest dustin Posted February 1, 2009 Posted February 1, 2009 Maila dina frågor till dustinpro@gmail.com så försöker jag svara så gott jag kan. Mvh /Dustin
Guest dustin Posted February 1, 2009 Posted February 1, 2009 Maila dina frågor till dustinpro@gmail.com så försöker jag svara så gott jag kan. Mvh /Dustin
Recommended Posts