Jump to content
Annons

De sämsta låtnamnen


base10

Recommended Posts

Annons
  • Svar 154
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

DieHard (oregistrerad)
Hej, din fåntratt, jag älskar dig, kom med och åk på en åktuuuur... häng med på en åktuuuuur

PG's head is a hole

He, he, he ja du du lyckas alltid hitta vaska fram guldkornen. 🙂 Men vem som är det som har gjort den där texten då? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, din fåntratt, jag älskar dig, kom med och åk på en åktuuuur... häng med på en åktuuuuur

PG's head is a hole

He, he, he ja du du lyckas alltid hitta vaska fram guldkornen. 🙂 Men vem som är det som har gjort den där texten då? 🙂

PER GESSLE naturligtvis! 😆

Edit: fast det där var en ren ful översättning på hans Joyride..

"Hello, you fool, I love you, C'mon join the joyride, join the joyride!"

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Hej, din fåntratt, jag älskar dig, kom med och åk på en åktuuuur... häng med på en åktuuuuur

PG's head is a hole

He, he, he ja du du lyckas alltid hitta vaska fram guldkornen. 🙂 Men vem som är det som har gjort den där texten då? 🙂

PER GESSLE naturligtvis! 😆

Edit: fast det där var en ren ful översättning på hans Joyride..

"Hello, you fool, I love you, C'mon join the joyride, join the joyride!"

Ja det har du rätt i. Inte tänkt på det. Ja fy fan vilken usel text. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Killwithskill, Diehard. Det måste finnas något annat sätt att ha roligt på än att klanka ner på andra.

Gör lite egen musik istället. Och visa vad som är rätt, det är mycket svårare än att bara peka på det som är fel.

Jaha? Då har jag missat det helt!

Jag trodde tråden hette "De sämsta låtnamnen , Vilka låtar tycker ni har dåliga namn?"

Link to comment
Dela på andra sajter

Killwithskill, Diehard. Det måste finnas något annat sätt att ha roligt på än att klanka ner på andra.

Gör lite egen musik istället. Och visa vad som är rätt, det är mycket svårare än att bara peka på det som är fel.

Jaha? Då har jag missat det helt!

Jag trodde tråden hette "De sämsta låtnamnen , Vilka låtar tycker ni har dåliga namn?"

För mig känns det som att trådskaparen gjorde tråden för ett gott garv. Men i dina inlägg ser jag inget annat än halvt dolt förakt.

Ibland kan man hamna bland folk som bara sprider galla. Bittra Tanter eller gubbar vars gemensamma nämnare är att snacka skit om andra. Känner du igen det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Philemon Arthur & The Dung - Om jag hade pjäxor

Dissa inte Philemon! Dom gjorde ju utstuderat "sjuka" texter och i det sammanhanget är ju nämnda låt helt genialisk.

Jag stör mig däremot på Cures "Untitled". Så otroligt lamt att ge ut en låt som man inte ens orkar hitta på en titel på.

F ö en bra låt 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Killwithskill, Diehard. Det måste finnas något annat sätt att ha roligt på än att klanka ner på andra.

Gör lite egen musik istället. Och visa vad som är rätt, det är mycket svårare än att bara peka på det som är fel.

Jodå gör en del eget men förstår vad har det med den här tråden att göra? 😛 Det är inte frågan om något som rätt eller fel. Det är frågan om man vad man subjektivt tycker är uselt. Det finns så mycket skit och sådana som tar sin dynga på fullt allvar. Ja så allvarligt att de blir t om deprimerade när de blir sågade. Men vad är det för fel garva åt dyngan? Alltså det där är så typisk svennementalitet. Nej det är bättre sitta i t ex teve och vara så jävla PK och säga när man får frågan vad man tycker om E-Type svarar jo han är jätteduktig. 🙂 Fy fan vad patetiskt 🤪 Men gör lite musik själv istället för kritisera oss. Det är bara ignorera våra inlägg om de inte passar dig. Annars kan du ta mig fan ta och stoppa upp dem i skitan!!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det är bättre sitta i t ex teve och vara så jävla PK

"Så jävla PK"

Eller "ödmjuk"..

Klart det inte handlar om vad som är rätt eller fel. Och det är klart att allt är subjektivt.

Och det är väl bra att folk tar sig själva på allvar, och det är där jag känner att skon klämmer. Att du inte tar dom som tar sig själva på allvar, på allvar. Dom andra är folk som du och jag som gillar sina grejjer och förhoppningsvis är stolta över dom. Det finns folk som skräms av din stil, såna som inte är helt säkra vad de tycker om sin egen musik. Fint att du har tusen procent självförtroende, alla är inte lika lyckligt ( olyckligt ) lottade. Det handlar inte om E-type eller nån annan som inte är här eller om att vara lite rolig i en tråd om sämsta låtnamnen. Det handlar om mentaliteten. Att respektera andra.

Jodå, jag slängde upp en låt igår och håller på med en annan idag. Kör på med motorsågen:

https://www.studio.se/index.php?autocom=d...p;showfile=5699

Nu var det inte någon slags prestigegrej jag planerade dra fram när jag tyckte du skulle göra låtar istället för att klaga. Utan snarare att jag tyckte du kunde visa var skåpet ska stå istället för vart det inte ska stå. Gör rätt istället för att säga att andra gör fel. Är du med mig?

Ha det bra,

The Lax

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Lemanic (oregistrerad)
infinite mass - no. 1 swartskalle (ohh??)

petter - det går bra nu (vad kul för dig...)

HAHAHA!!! Den va go!

The Orb - A Huge Ever Growing Pulsating Brain That Rules From The Center Of The Ultraworld (VAD FAN RÖKTE NI?!)

Thomas Di Leva - Naked Numer One (Egoistisk Nudism?)

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

[quote name='Le Manuel Da Riot' date='2009-02-25, 19:36' post='844588'

Thomas Di Leva - Naked Numer One (Egoistisk Nudism?)

Eller bara en gammal hederlig blottare?

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Helloween har ju lyckats med några praktverk också:

Heavy metal hamsters

Pink bubbles go ape

Windmill

Dom är väl gjorda med glimten i ögat, men har tyskar verkligen humor, jag undrar jag... 😄

/Andreas

När såg du senast en tysk komedi? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

HAHAHA!!! Den va go!

The Orb - A Huge Ever Growing Pulsating Brain That Rules From The Center Of The Ultraworld (VAD FAN RÖKTE NI?!)

Thomas Di Leva - Naked Numer One (Egoistisk Nudism?)

The Orb - A Huge Ever Growing Pulsating Brain That Rules From The Center Of The Ultraworld ; är ju ett tufft namn 😛 Låten är väll lite sådär men ja ^^

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 år senare...
  • 2 veckor senare...

Men vem är det som likt en skugga om natten smugit sig in på trådkyrkogården och grävt upp detta gamla lik?

Borstat av liket dessutom, satt på det en slips och med hjälp av starkström fått det att sprattla med armar och ben..

Ja ja,lite roligt med nostalgi.

Ja nominerar "Hammar'n unner bönninga" då...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...