Jump to content
Annons

De sämsta låtnamnen


base10

Recommended Posts

Skulle vara kul att höra vilka låtar ni tycker har riktigt dåliga titlar, själv tycker jag att "Yellow submarine" är rätt så fjolligt. Men det är såklart bara vad jag tycker, vad tycker ni? Hoppas vi får några garv över en lista med roliga/dumma namn nu 😛

Redigerat av base10
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 154
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Skulle vara kul att höra vilka låtar ni tycker har riktigt dåliga titlar, själv tycker jag att "Yellow submarine" är rätt så fjolligt. Men det är såklart bara vad jag tycker, vad tycker ni? Hoppas vi får några garv över en lista med roliga/dumma namn nu 😛

"Ljus och värme". Får krypningar av bara uttrycket, alla sargiga gammelhagger som ska höra den. Fast det får dom inte när de frågar. Jag gör bara Ozzys besvärjelsetecken sen spelar jag 25 minuters gnisselbluesar så de lär sig att inte tjata om nå jävla Ljus och värme.

Link to comment
Dela på andra sajter

De fånigaste titlarna och texterna brukar oftast vara de som man minns och de som blir hits också, ett exempel på både en fånig titel, en fånig text och en jättehit, iallafall med svenska mått, är ju "Ingen vill veta var du köpt din tröja".

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
De fånigaste titlarna och texterna brukar oftast vara de som man minns och de som blir hits också, ett exempel på både en fånig titel, en fånig text och en jättehit, iallafall med svenska mått, är ju "Ingen vill veta var du köpt din tröja".

Ja det är extremt exempel. Usel text överhuvudtaget och låt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara kul att höra vilka låtar ni tycker har riktigt dåliga titlar, själv tycker jag att "Yellow submarine" är rätt så fjolligt. Men det är såklart bara vad jag tycker, vad tycker ni? Hoppas vi får några garv över en lista med roliga/dumma namn nu 😛

"Ljus och värme". Får krypningar av bara uttrycket, alla sargiga gammelhagger som ska höra den. Fast det får dom inte när de frågar. Jag gör bara Ozzys besvärjelsetecken sen spelar jag 25 minuters gnisselbluesar så de lär sig att inte tjata om nå jävla Ljus och värme.

Lär dig originaltexten (Lys og varme) och kör den istället, det brukar bli en ganska rolig reaktion när man börjar sjunga den på norska! 😎

Länk

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
"Kxxxxa mig i röven pojkar" Med Eddie Meduza?

Ronka i Ryssland eller Fittor i Alaska 😆 eller varför inte Bondagelåten... Hodet e jättelidet 😆😆

Smällphete Sigges Hode... Var den grön får du en ny... 😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

creel (oregistrerad)
(Du är så) Yeah Yeah Wow Wow med Martin Svensson!

Hahahaha!

Moderator, lås tråd! Vi har hittat det absolut dåligaste låtnamnet! 😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Ooa Hela Natten - Attack!

Vill ni ha mer?

Finns precis hur mycket skit som helst......

Jaaaa mera. Du får fram de absolut sämsta och mest skrattretande. Har själv lite brist på minnet här så fyll på med mera dynga. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
World Wide Web - Nick Borgen !

Både titel, låt, artist är vedervärdigt

Minns nu deras usla hit som är lika vedervärdig "we are all the winners." Finns de överhuvudtaget idag? Inte för att jag sörjer de i alla fall. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

World Wide Web - Nick Borgen !

Både titel, låt, artist är vedervärdigt

Minns nu deras usla hit som är lika vedervärdig "we are all the winners." Finns de överhuvudtaget idag? Inte för att jag sörjer de i alla fall. 😆

Ah, skitbra låt. Knäck den melodin liksom. Fastnar på hjärnan innan man ens har sjungit den la la la la la la la

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...