debatt Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Hellu! AntiVirusprogram som jag aldrig hört talas om "Antivirus 2009" startade av sig självt här - ser ut som en dålig kopia av Windows-symbolen. Går inte att få väck heller och det kommer upp varningar på skärmen hela tiden. Kan MS Windows verkligen starta antivirusprogram som det visar sig kostar flera hundra $ att installera, utan min begäran om såna program?? "You have a security problem!" kommer upp titt och tätt - känner ni igen det? Liksom meddelanden från Wondows Security Center. Ska jag tro på att det är från dem? Vad göra? Laddade ned Virusfighter och lyckades köra en sökning (1 timme), men det hittade inget. Men alla popups och mess sabbar ju datorn här som f^n--- //:debatt
barrf Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Det är ett virus. Här är länk för att ta bort: http://www.2-spyware.com/remove-antivirus-2009.html
Guest DieHard Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Ja såna där har man drabbats av förr. Jävligt irriterande. 😄
Recommended Posts