Jump to content
Annons

Vilken Fender Strata?


SamSegerblom (oregistrerad)

Recommended Posts

Runt 4000:O!!!. Är det en äkta du pratar om nu eller. Min polare köpte en fender sådan men han bet över 20.000, ny.

Finns det beggagnade för runt 4000. Skulle inte tveka en sekund????

Eller har jag missad något?

Fattar inte varför så många blir förvånade över att man kan få en strata för 3-4,000:-. En ny mexikansk strata kostar 5,000:- och en begagnad i bra skick kan man hitta för 3,000:-, vilket jag gjorde senast i dag på Blocket. Personligen tycker jag mexikanska strator är det självklara valet i valet mellan USA och Mexiko. Mexikostrator är sjukt prisvärda och håller hög kvalitet. Tror inte de flesta amatörer märker någon större skillnad, inte så att det är befogat att punga ut med det dubbla. De mexikanska är billigare för att de tillverkas på löpande band av maskiner i Mexico som har billigare arbetskraft, medan de amerikanska ska vara "handbyggda" till stor del, samt så är det ju dyrare med tillverkning i USA, så naturligtvis blir de dyrare, men annars, rent generellt tror jag inte skillnaden är överdrivet stor. Du kan nog få en skitdålig amerikansk/mexikansk eller en skitbra amerikansk/mexikansk, från fall till fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 9 år senare...
Annons
pme (oregistrerad)
1 hour ago, joachime said:
  1. Fiesta
  2. Cherry
  3. Candy Apple

Hot Rod Red! Min är Fiesta, men jag tycker den är för orange.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...