Jump to content
Annons

Ja, må jag leva — uti helvete!


Valle

Recommended Posts

Annons
inte en enda benämning i tråden trots mina 5173 inlägg.. 😛

Skönjar jag viss uppriktig besvikelse genom ironin?

maybe! :rolleyes:

jag hoppas att folk inte bara tycker att jag har skrivit närmre 5200 inlägg av skräp!

Link to comment
Dela på andra sajter

som fan vad jag hade den!

iaf några sekunder

Men du har gjort dig av med dörrlisten, eller?

näe, men nu flyttar snart min rumskamrat och jag kommer nog måla om listerna.. eller iaf lasera dem..

Link to comment
Dela på andra sajter

WHOHOO!!! Jag, forummedlem #67, fyller otroliga fem bast! Som forummedlem, alltså! Vet ni vad det betyder, kära medforumister?

[*]Onajj, vars nick jag alltid läser "onani"

HA! 🙂

Have a nice Friday, you maniacs!

JA, MÅ JAG LEVA — UTI HELVETE!

Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det dära.

HAHA 😎.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Icke anonyma forumknarkare, en sån är jag, katastrofen är total. Jag lägger ner lika mycket tid även på två båtforum.

Kam man räkna vem som gjort flest inlägg här senaste månaden? Och jag som inte ens kan använda mina studiogrejer.

Håkan i Ljusne

å där kallar du dig för Brylkräm... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Min shrink sa till mig öh jag vet ett bra ställe Aettan och dom är inte heller kloka nån av dom så du kommer att kunna simma lugnt grabben. Bara vifta lite med bröstfenorna och glid med för det är lätt ditt stim, men du får vårda språket och vara snäll.

Sagt och gjort så man mönstrade ju på här då för att göra en kort historia lång. Ett tag blev jag förväxlad med en Kristen Socialdemokrat så så snäll är jag. Jag tror jag är snällast här faktiskt. Jag undrar föresten om nån har kommit på hur jag gör för att folk ska kolla på mina monsterhitsvideossomjagspelarinpånätternanärdomandrasoversomdenhärtillexempel

http://www.youtube.com/watch?v=XlAKB1r70u0...page&fmt=18

Nä hulingen jag tror inte det så jag kan nog köra ett tag till förvarjegångjaggördetsåfårjag10visningartillpåminalåtar. Nu var det här en specialkod som jag har hittad på själv men i övrigt så skriver jag lite illa stundtals som ni kanske har sett att demoprocenten oxå håller med om men det blir lite så av bara farten när jag är i mitt uppe i kreativa flöde och bland annat så har jag svårt att stava av och kommatera och sånt. Men iom att jag vet vad det betyder som jag skriver så är det lugnt för det är det inte alla som gör.

Ja summa summarum så här i backspegeln, han hade rätt finns det nåt bättre ställe för en galning som en annan än det här. Och alla är snälla inte ett ont ord det är bara puss och kram hela tiden. Man får lite av den där mysiga känslan - Vi hoppar och dyker och har skoj i poolen varje dag men nästa vecka då jäklar då blir det toppläge för då fyller dom upp den oxå.

Om lite under 10 dagar så lever jag och då tänker jag fylla ut av helvete nä det där blev inte rätt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Joachime: Snidade träskulpturer är rätt gjort kan jag tycka. Nuförtiden förväntar sig folk gestaltningar i helt andra medium. Jag tycker en visualisering av vinsten uttryckt i fri dans iförd kroppsstrumpa och vitsmink skulle förklara känslan mycket bättre. *

* bakgrundsmusik: Bolero de Ravel av Ravel-Bizet **

** eller så gör vi det tillsammans till dueling banjos

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Joachime: Snidade träskulpturer är rätt gjort kan jag tycka. Nuförtiden förväntar sig folk gestaltningar i helt andra medium.

Absolut och det var med min fullaste respekt för er verksamma inom området som jag siktade så pass lågt. Jag vill ju inte sno jobbet från någon seriös och hårt satsande konstnär. Jag la mig helt enkelt på konsthantverksplanet: smide, snida, putsa, feja du vet.

Och självklart tänkte jag använda fallfrukt som råmaterial om nu någon fått för sig något annat. Jag vet att nyttja jordens resurser på ett ekologiskt hållbart sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte du ute å "firar" Lussevaka?

Nej för det är astöntigt att använda alla ursäkter man kan för att supa ner sig helt i onödan.

Precis! Emanciperade medborgare behöver inga ursäkter och bortförklaringar för att supa ner sig ordentligt!

....skål på det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ville bara utfärda en upplysning till alla som kommer på forum IRL:en. Om någon plötsligt stegar fram till er med en värdig blick och ett vinterblött päron mosat förlåt snidat i välarbetade mönster* så hoppas jag ni har vett att le och tacka för utmärkelsen.

Och det kommer gälla att hålla tungan rätt i mun. Börjar man prata om fel sak på fel plats kommer det en moderator och lyfter en och ställer en på ett annat ställe.

* ekologiska & rättvisemärkta

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...