Guest anarkisten1 Posted December 9, 2008 Posted December 9, 2008 (edited) Jag har inte kört mitt M-audio Delta 1010 på ganska länge iom att jag gått över till Mac. Nu när jag behöver dra igång PCn igen så startar inte Deltans break out box dvs lysdioden lyser inte och inget ljud varken in eller ut. Ni som har ett nog är det väl så att det startar först när datorn bootar up eller är det så att det slår på så fort det matas ström till det? Själva ljudkortet verkar funka för när jag kör det med min mac så ser det ut som att det funkar och att drivaren är laddad. i Logic så ger det utslag både på in och ut som det ska och det borde inte hända om det är det som är sönder. Tar man bort kortet så syns det inget på in och utgångar så bara drivaren i sig kan ju inte göra att det ser ut som att kortet funkar? Vem lagar M-audio grejor här i Sverige, eller måste man skicka till Tyskland? Tacksam för svar Edited December 9, 2008 by anarkisten1
JJMusik Posted December 9, 2008 Posted December 9, 2008 Kan inte hjälpa dig så mycket mer än att, ja, det startar när datorn bootar upp - inte när man matar ström till det. Själva startkicken kommer från pci-kortet
Guest anarkisten1 Posted December 9, 2008 Posted December 9, 2008 OK tack jag tyckte jag kom ihåg att det är så, får kolla vidare.
Recommended Posts