Guest anarkisten1 Posted November 29, 2008 Posted November 29, 2008 (edited) Jag tycker det börjar bli lite bättre ljud eller? Först är det bara kamerans ljud men sen när han börjar sjunga så kommer det riktiga igång. Min polares luzia zong http://www.youtube.com/watch?v=hTFFM-qgjXQ&fmt=18 Edited November 29, 2008 by anarkisten1
Hellpig Posted November 29, 2008 Posted November 29, 2008 Det låter ok, basen gick inte fram så bra medan gitarr och sång hörs mycket väl. Bra låt för övrigt, texten skulle kunna finslipas lite men jag gillade den ialla fall.
Guest anarkisten1 Posted November 29, 2008 Posted November 29, 2008 Tack Hellpig ska framföra det (om texten) till Lennart, tro bara han var lite nervös för kameran så några ord slant eller så. Han är ju en sån som vill att det ska gå fort och inget tjafs med tekniken så oftast hinner jag inte ens få igång skiten innan han har lirat en 10 låtar eller så och tröttnat 😮 . Jag ville ju lira in basen "line in" i Logic via en bas stärkar plugin och mecka med den sen men han ville höra den live och då bidde det dessvärre så här med bara två mickar. Jag har flera mickar men tillfälligt slut på sladdar, man har väl har lånat ut idiot som man är och inte fått tillbaka dom dessvärre. Kort sagt så fick jag kopiera ett av spåren och försöka filtrera fram så mycket bas det bara gick och sen plussa på det på dom två originalspåren.
Recommended Posts