Jump to content
Annons

Låtskrivare söker samarbeten!


jenny2 (oregistrerad)

Recommended Posts

jenny2 (oregistrerad)

Hej,

Jag är låtskrivare och jobbar främst fram texter och melodier.

Jag vill gärna skriva låtar åt befintliga artister och band och letar efter likasinnade musiker/producenter. Är intresserad av seriösa samarbeten! Jag jobbar snabbt och effektivt när jag hittar projekt jag gillar att jobba med. Jobbar i Cubase och har väl i första hand tänkt mig projekt inom kommersiell Pop & Dance.

Viktigt för mig är att det finns ett tydligt gemensamt mål vad låten ska användas till och ett seriöst engagemang!

Fick i dag STIMS informationsbok "Thank you for the music": en guide för dig som vill skriva låtar åt andra. Vill passa på att tipsa om den, jag fick massor av nya ideér hur man får tag i uppdrag när man har bra låtar på gång 😆 Boken får man gratis av STIM eller MIC.

Skicka ett PM eller gör ett inlägg här om du är intresserad!

Tjingeling/ Jenny 😆

www.myspace.com/jennysongsstockholm

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Annons
jenny2 (oregistrerad)
Hej,

Jag är låtskrivare och jobbar främst fram texter och melodier.

Jag vill gärna skriva låtar åt befintliga artister och band och letar efter likasinnade musiker/producenter. Är intresserad av seriösa samarbeten! Jag jobbar snabbt och effektivt när jag hittar projekt jag gillar att jobba med. Jobbar i Cubase och har väl i första hand tänkt mig projekt inom kommersiell pop.

Viktigt för mig är att det finns ett tydligt gemensamt mål vad låten ska användas till och ett seriöst engagemang!

Fick i dag STIMS informationsbok "Thank you for the music": en guide för dig som vill skriva låtar åt andra. Vill passa på att tipsa om den, jag fick massor av nya ideér hur man får tag i uppdrag när man har bra låtar på gång 🙂 Boken får man gratis av STIM eller MIC.

Skicka ett PM eller gör ett inlägg här om du är intresserad!

Tjingeling/ Jenny 🙂

www.myspace.com/jennysongsstockholm

Hej igen,

Vill bara göra en till "koll". Har fått många intressanta förslag men nästan enbart inom "dance" genren. Är det ingen som är riktigt duktig på pop och behöver en ambitiös text & melodiförfattare? Kan även tänka mig att ge mig in i schlager leken (som låtskrivare), till nästa års tävling 🙂

mvh Jenny

www.myspace.com/jennysongsstockholm

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
jenny2 (oregistrerad)
Tjenare menar du samarbeten inom låt skrivning eller menar du samarbeten mellan olika band/artister? jag är gärna intresserad av göra samarbete inom låt skrivning!

Hej,

Jag menar inom låtskrivning. Lyssnar gärna på något du gjort.

Skriver även gärna låtar åt andra artister och promotar dem...Bara det finns tydliga mål och seriös intentioner!

mvh Jenny

www.myspace.com/jennysongsstockholm

www.myspace.com/dawndancemusic

Redigerat av jenny2
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...