yonaz666 Posted November 24, 2008 Posted November 24, 2008 Någon som har någon erfarenhet av denna gura? Är de något för dödsmetal? ska nämligen stämma ner den i B. eller ska man bya mickar? är nämligen sjukt intreserad av denna gura den är så otroligt snygg! lite hjälp? 🙂
Apep Posted November 24, 2008 Posted November 24, 2008 Tycker standard mickarna på dean gitarrerna funkar bra för rock osv. men om det är dödsmetal så tycker jag det givna valet av mic till den gitarren är SD Invader. Har själv både en Dean ML och V med Invader mickar, låter kanon.
Spitskin Posted November 25, 2008 Posted November 25, 2008 kötta på du bara. Kör på dean Ml med dimebucker och de äger så hårt att ja får gåshud. myspace/spitskinmusic
yonaz666 Posted November 25, 2008 Author Posted November 25, 2008 Jag funderar på ett V men är de inte sjukt jobbigt när man vill sitta ner och spela?
Vallhagen Posted November 26, 2008 Posted November 26, 2008 Jag funderar på ett V men är de inte sjukt jobbigt när man vill sitta ner och spela? Nä, det går inte alls att sitta o lira med en flyin V. Men det är ju världens tuffaste gitarrdesign, så man får bjuda på obekvämligheten:). Jag vill oxå ha ett V, men en sak i taget. Det blir väl om 15 år eller nåt... 🙂 Kör hårt!
Recommended Posts