Lumparn Posted November 4, 2008 Posted November 4, 2008 Men tjena! Ny här på forumet så jag ska väl börja med att säga hej; Hej! Jo, det är så att jag bor i Japan, köpte min Mac här i Japan och köpte naturligtvis även mitt Logic i Japan. Jag har dock vid tillfälle till tillfälle tyckt att det kunde vara något mer bekvämt utifall jag kunde köra engelska i Logic (de japanska tecknen blir jääääättesmå på skärmen bl a). Jag har dock ännu inte lyckats klura ut hur jag byter språk. Försökte idag med att ominstallera, eller vidareinstallera (vad man nu ska kalla det, jag stoppade iaf in installationsskivan och körde igång installationen) utan att kunna hitta någonstans där jag kunde välja språk. Någon som vet nåt? Måste jag avinstallera och helominstallera allt eller nåt? (Om det skulle vara någon ruta som inte kommer upp när man väl installerat det en gång, tänkte jag.)
SMonk Posted November 4, 2008 Posted November 4, 2008 (edited) Det är föredömligt enkelt (när man vet hur). Högerklicka på .app-filen, välj 情報を見る. Avmarkera alla språk utom engelska. Funkar i alla program som har stöd för flera språk. Edited November 4, 2008 by SMonk
Lumparn Posted November 4, 2008 Author Posted November 4, 2008 Det var det då sannerligen! Tack så jättemycket, har klurat på det där rätt länge och nu vet jag ju t o m hur jag ska byta språk på andra program!
zagor Posted November 6, 2008 Posted November 6, 2008 Det är föredömligt enkelt (när man vet hur). Högerklicka på .app-filen, välj 情報を見る. Avmarkera alla språk utom engelska. Funkar i alla program som har stöd för flera språk. I´m impressed...
Recommended Posts