Guest Wylde Posted October 30, 2008 Posted October 30, 2008 Finns det nån spelsugen trummis runt Västerås trakten som vill spela metal/hårdrock?? Maila mig isånafall! Vi är ett gäng rutinerade och vassa musiker som lirar tung hårdrock, lite åt BlackLabel (BLS) hållet.
Guest Wylde Posted October 30, 2008 Posted October 30, 2008 4 takt / 3 takt, dubbelkaggar här och där men inte av den värsta sorten dock.. Är du intresserad Valle??
Guest Posted October 31, 2008 Posted October 31, 2008 Vad är det för märke på trummorna ..ähm det är.............4 takt / 3 takt, dubbelkaggar här och där men inte av den värsta sorten dock..
barrf Posted October 31, 2008 Posted October 31, 2008 Vad är det för märke på trummorna ..ähm det är.............4 takt / 3 takt, dubbelkaggar här och där men inte av den värsta sorten dock.. haha 😆
Hellpig Posted October 31, 2008 Posted October 31, 2008 Flyttat till Samarbeten av eders undertecknad.
Guest Wylde Posted October 31, 2008 Posted October 31, 2008 Dum fråga dumt svar! 😏 Tillbaka till ämnet.. finns det nån trummis som är intresserad??
Guest Wylde Posted November 19, 2008 Posted November 19, 2008 Vi jammade med en trummis nyligen, han var riktigt bra, men tid till rep osv matchade inte oss, tyvärr.. Någon mer som är intresserad?
1um6a Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 Vi jammade med en trummis nyligen, han var riktigt bra, men tid till rep osv matchade inte oss, tyvärr.. Någon mer som är intresserad? Jag skulle gärna testa lira med er om det passade 😄 Gammal metaltrummis..
1um6a Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 Vi jammade med en trummis nyligen, han var riktigt bra, men tid till rep osv matchade inte oss, tyvärr.. Någon mer som är intresserad? Jag skulle gärna testa lira med er om det passade 😛 Gammal metaltrummis.. Om det finns intresse, av er eller nåt annat metalband/rockband i västerås, maila mig på: 1um6a77@gmail.com
Guest Wylde Posted January 2, 2009 Posted January 2, 2009 Vi jammade med en trummis nyligen, han var riktigt bra, men tid till rep osv matchade inte oss, tyvärr.. Någon mer som är intresserad? Jag skulle gärna testa lira med er om det passade 😄 Gammal metaltrummis.. Om det finns intresse, av er eller nåt annat metalband/rockband i västerås, maila mig på: 1um6a77@gmail.com You got mail! 😄
Recommended Posts