Jump to content
Annons

TRUMMIS SÖKES!

Recommended Posts

Posted

Finns det nån spelsugen trummis runt Västerås trakten som vill spela metal/hårdrock??

Maila mig isånafall!

Vi är ett gäng rutinerade och vassa musiker som lirar tung hårdrock, lite åt BlackLabel (BLS) hållet.

Annons
Posted

4 takt / 3 takt, dubbelkaggar här och där men inte av den värsta sorten dock..

Är du intresserad Valle??

Posted

Vad är det för märke på trummorna ..ähm det är.............4 takt / 3 takt, dubbelkaggar här och där men inte av den värsta sorten dock..

Posted
Vad är det för märke på trummorna ..ähm det är.............4 takt / 3 takt, dubbelkaggar här och där men inte av den värsta sorten dock..

haha 😆

Posted

vafan....

Posted

Flyttat till Samarbeten av eders undertecknad.

Posted

Dum fråga dumt svar! 😏

Tillbaka till ämnet.. finns det nån trummis som är intresserad??

• 3 weeks later...
Posted

Vi jammade med en trummis nyligen, han var riktigt bra, men tid till rep osv matchade inte oss, tyvärr..

Någon mer som är intresserad?

• 1 month later...
Posted
Vi jammade med en trummis nyligen, han var riktigt bra, men tid till rep osv matchade inte oss, tyvärr..

Jag skulle gärna testa lira med er om det passade 😄

Gammal metaltrummis..

Posted

Jag skulle gärna testa lira med er om det passade 😛

Gammal metaltrummis..

Om det finns intresse, av er eller nåt annat metalband/rockband i västerås, maila mig på: 1um6a77@gmail.com

Posted

Jag skulle gärna testa lira med er om det passade 😄

Gammal metaltrummis..

Om det finns intresse, av er eller nåt annat metalband/rockband i västerås, maila mig på: 1um6a77@gmail.com

You got mail! 😄