Jump to content
Sign in to follow this  
Johnblond

Ett plågsamt farväl

Recommended Posts

Annons

Filnamn: Ett plågsamt farväl

Av: Johnblond

Skickad: 28 Oct 2008

Kategori: Soul/Funk/R'n'b/Hiphop

En låt till mitt ex..

Klicka här för att ladda ner filen

Väldigt starkt och ärligt tycker jag. Modigt att göra en sån här låt. Hon kommer absolut inte hitta någon som spelar in så här bra låtar åt henne. Jag tyckte det var bra att du fick med det i texten också! Texten är bra och fyndiga rim. Bra jobbat. Jag vet inte vad hon kommer tycka dock. Det är en lite desperat ton låten. För länge sen försökte jag också göra en skiva till någon jag var olyckligt kär i. Det gick inte så jättebra då. Men den här låten har potential B) Lycka till med både låten och tjejen.

Ossian

Filnamn: Ett plågsamt farväl

Av: Johnblond

Skickad: 28 Oct 2008

Kategori: Soul/Funk/R'n'b/Hiphop

En låt till mitt ex..

Klicka här för att ladda ner filen

Väldigt starkt och ärligt tycker jag. Modigt att göra en sån här låt. Hon kommer absolut inte hitta någon som spelar in så här bra låtar åt henne. Jag tyckte det var bra att du fick med det i texten också! Texten är bra och fyndiga rim. Bra jobbat. Jag vet inte vad hon kommer tycka dock. Det är en lite desperat ton låten. För länge sen försökte jag också göra en skiva till någon jag var olyckligt kär i. Det gick inte så jättebra då. Men den här låten har potential :) Lycka till med både låten och tjejen.

Ossian

Tack så mycke mannen! uppskattat fett mycke, jo ja tog i lite men de e för känslorna e så starka.. hehe, du får gärna gå in på min myspace sida o lyssna på låtarna där eller ladda ner min första skiva / mixtape.. Ha de nice!!