Jump to content
Annons

Senaste prylen/prylarna till studion


Memphis

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Säkert bra!

Fick bara en sjuk bild i skallen: Krävs det barfota spel, och en tå på varje knapp längst upp för realtidskontroll? 😄

Jäpp 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Galet avis! Vilken gura åker den in i? Nu ska man ju bara ha deras cp-hals där banden är fucked up. Ultimate-in-tune-every-note-every-time!

Det är väl inte evertunes hals? 😳

Jag fattar inte varför metalgitarrister vill ha en sådan hals/brygga. Gitarrer ska inte vara perfekta i min mening.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Galet avis! Vilken gura åker den in i? Nu ska man ju bara ha deras cp-hals där banden är fucked up. Ultimate-in-tune-every-note-every-time!

Stallet åker in i ESP Horizon. 😉 Ska gå och lämna in guran någon gång senare i veckan som kommer. Vore inte helt fel med den där halsen heller men det går nog inte att köpa lös vad jag vet? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Det är väl inte evertunes hals? 😳

Jag fattar inte varför metalgitarrister vill ha en sådan hals/brygga. Gitarrer ska inte vara perfekta i min mening.

Vad är det som säger att det bar är metalgitarrister som vill ha en sån hals? Du har totalt missuppfattat. Vi brukar få stå ut med vissa band där toner är sura och hur kul är det egentligen? Inte alls bara något som vi får acceptera. Blir den sur på band som man använder ofta för ackord så är det en mardröm och hej Blocket nästa med den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Säkert bra!

Fick bara en sjuk bild i skallen: Krävs det barfota spel, och en tå på varje knapp längst upp för realtidskontroll? 😄

Jäpp 😛

Men förihe .. det är ju ett elgitarr-stall!?

Jag trodde det var en fotpedal, såg ju ut som det.

Vilken jävla skam 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...