Jump to content
Annons

Senaste prylen/prylarna till studion


Memphis

Recommended Posts

Annons

Nöjd? Har bara testat lite snabbt med V-control free och tycker det verkar rätt ballt.

Mjorå. Sjukt häftig app. Har lite problem till och från med anslutningen ibland. Men det kan vara något lokalt i routern.

Använder det vid tracking. Så man inte behöver gå till datorn stup i kvarten! Mixar inte så mycket med den dock. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Använder det vid tracking. Så man inte behöver gå till datorn stup i kvarten! Mixar inte så mycket med den dock. 🙂

Det var väl lite åt det hållet jag tänkt. Jag antar att du kör Pro?
Link to comment
Dela på andra sajter

shadow_hills_mastering_comp_straight_1.jpgKunde inte hålla mig längre!

Yes! Kul, ser fram emot att höra hur den är att jobba med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var väl lite åt det hållet jag tänkt. Jag antar att du kör Pro?

Där funkar den skitbra! Pro versionen har jag. Då kan du ta över desktopen i appen också. Så om du sitter i ett annat rum och vill göra en enkel Edit eller flytta markören så går det fint 🙂 det ensamt ger en tillräcklig anledning till och uppgradera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Där funkar den skitbra! Pro versionen har jag. Då kan du ta över desktopen i appen också. Så om du sitter i ett annat rum och vill göra en enkel Edit eller flytta markören så går det fint 🙂 det ensamt ger en tillräcklig anledning till och uppgradera.

Ok, coolt. 🙂

Tack för infon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha förlåt! Jag skoja bara! Fan va tvungen å ge lite skjuts å humor till forumet. Men vill fanimej ha denna.Fast som Pesek sa så hade jag fått sälja huset! 😄 Men kan inte nån köpa den så man kan skicka lite låtar som kan köras igenom den. KillWithSkill? Någon? 😄

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha förlåt! Jag skoja bara! Fan va tvungen å ge lite skjuts å humor till forumet. Men vill fanimej ha denna.Fast som Pesek sa så hade jag fått sälja huset! 😄 Men kan inte nån köpa den så man kan skicka lite låtar som kan köras igenom den. KillWithSkill? Någon? 😄

Hehehe jag ser sämre än Stevie Wonder!

Jag trodde det var UAD du hade köpt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha förlåt! Jag skoja bara! Fan va tvungen å ge lite skjuts å humor till forumet. Men vill fanimej ha denna.Fast som Pesek sa så hade jag fått sälja huset! 😄 Men kan inte nån köpa den så man kan skicka lite låtar som kan köras igenom den. KillWithSkill? Någon? 😄

Neeeeeej!?!? Hade ju varit sjukt spännande att köra min SLO genom den där skurken... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...