Jump to content

Senaste prylen/prylarna till studion

Memphis

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Är du nöjd med delay pedalen? Har du provat att ladda ner någon profil från nätet?

Jag är extremt nöjd. Gillar verkligen de olika karaktärerna. Låter riktigt bra.

Har inte laddat ner eller skapat en egen profil. Har inte fått toneprintmjukvaran att hitta min pedal. Mitt HOF mini hittar den dock direkt.

• 2 weeks later...

20141027_202409.jpg

Vaxpropp ...haft skiten länge men idag blev den obehaglig på riktigt. Köpte denna samt sugrör ...varm vatten blandat med salt. Det va inte lite skit som rann ut :/

Besparar er med att inte visa proppen, men skapandet blir lättare nu. Mina gamla lurar låter bra bättre och min fru har börjat prata med mig!

• Gilla 1

Vaxpropp ...haft skiten länge men idag blev den obehaglig på riktigt. Köpte denna samt sugrör ...varm vatten blandat med salt. Det va inte lite skit som rann ut :/

Besparar er med att inte visa proppen, men skapandet blir lättare nu. Mina gamla lurar låter bra bättre och min fru har börjat prata med mig!

Snyggt.

Går o får öronen sköljda på Vårdcentralen en gång i kvartalet typ. Blir grym skillnad. När man kommer hem så låter alla mixar man gjort skit 🤪

Fick vaxpropp i högra örat förut. Hörde typ inget över 1500hz. Läkaren berättade att man får proppar betydligt oftare om man har saker i- eller runt öronen - t.ex. hörlurar.

bigmaull.gif

maultr.gif

Har beställt en bas- och en diskantmungiga från den tyske mungigesmeden Andreas Schlütter stämda i G. Har redan en norsk mungiga i mellanläget. Mungiga har ett fint namn på tyska: Maultrommel.

PS Kom i fredags. DS

Edited by Algotezza

• 2 weeks later...

https://www.dustinhome.se/product/5010672032/brilliance-272p4qpjkeb

Ingen musikpryl, men väl till studion. 🙂 Nu ännu skönare att jobba med större skärmyta än tidigare (24" 1920x1200). Mycket pill med inställningarna och kalibreringen innan färgerna började se okej ut (och jag som inte alls är petig). Men stor och fin skärm till okej pris. 🙂

• Gilla 1