Jump to content
Annons

Studiofestival 24: A cappella


Fidden

Recommended Posts

Sådärja nu har jag skickat in min death metal-låt 🙂

Great! Den har inte dykt upp än i mailboxen, men den kommer nog snart.

TILL ALLA SOM SKICKAR IN BIDRAG FRÅN OCH MED NU:

Var vänliga och tjinga till lite här i tråden, så att jag vet att det kommer en låt på posten. Min mail brukar vara lite seg, det kan ta någon timma innan det dyker upp i mailboxen, och det vore synd om jag skulle vara för snabb. Tänkte nämligen försöka lägga ut en zipfil redan inatt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 140
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Och för dom som inte kommit igång än kan jag meddela att det e dags att göra det nu isåfall..

😄

😄

jag kom igång kl. 18 ikväll. Blev klar med goooood marginal. Med tanke på det är jag ganska nöjd =)

12 minuter hade blivit liiiite stressigare 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

16 bidrag blev det. Kommer ta ett tag att lotta låtordning, döpa om, fixa zipfil, lägga upp på webhotell, men inom en 40 minuter borde jag vara klar iaf.

Bra jobbat allihoppa! Inte kunde jag tro att det skulle bli en sån uppslupning=16 bidrag!

Lottning om platserna och allt! Seriöst! Mycket nöjd med tävlingsledningens engagemang. Får se om jag orkar hålla mig vaken nu bara...

Link to comment
Dela på andra sajter

Lottning och namngivning klart. kommer skapa en tråd med länk i, och fylla på med röstningsinformation imorgon. Ingen kommer ju ändå rösta inatt liksom 😄

sant. Gonatt!

Godnatt?? Kvällen e ju ung!! Var e tävlingsandan? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...