Jump to content
Annons

JULMUSIK


ChrilleO

Recommended Posts

Jag kom på en fin idé nu när julen är på ingång, lagom i tid innan frosten faller. Vi här på detta underbara forum borde bidra med en egen liten jule-hit 🙂

alla får ju va med, rock som pop, rap som pap. låt oss alla bidra till en fin liten visa, nu när vintern kommer, och julen snart ramlar in.

Jag hoppas detta låter intressant, och att detta inte tagits upp allt för många gånger.

jag vill se allt från seriösa till oserösa bidrag, av alla stilar. leka lite skadar inte. häng på och gör något kul nu i tid 🙂

Det blir aldrig för tidigt för det första bidraget 😉 Jag själv ska försöka, men lovar inget. Det finns så många begåvade här jag själv vill höra.

Bryt erat mönster för en dag och såsa till det 😛

alla som är intresserade kan ju ropa hej, så vet vi ju läget. ha det gott så länge!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag kom på en fin idé nu när julen är på ingång, lagom i tid innan frosten faller. Vi här på detta underbara forum borde bidra med en egen liten jule-hit 🙂

alla får ju va med, rock som pop, rap som pap. låt oss alla bidra till en fin liten visa, nu när vintern kommer, och julen snart ramlar in.

Jag hoppas detta låter intressant, och att detta inte tagits upp allt för många gånger.

jag vill se allt från seriösa till oserösa bidrag, av alla stilar. leka lite skadar inte. häng på och gör något kul nu i tid 🙂

Det blir aldrig för tidigt för det första bidraget 😉 Jag själv ska försöka, men lovar inget. Det finns så många begåvade här jag själv vill höra.

Bryt erat mönster för en dag och såsa till det 🙂

alla som är intresserade kan ju ropa hej, så vet vi ju läget. ha det gott så länge!

Ha, sjysst vi hade just (typ) skippat jultemat i studiofestivalen, så det passade ju bra att det finns ett forum för julsånger oxå. och man vill ju inte att julsånger ska vara någon tävling heller 😛 Det ska ju handla om jesus kärleksbudskap eller jultomten eller nått sött typ!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kom på en fin idé nu när julen är på ingång, lagom i tid innan frosten faller. Vi här på detta underbara forum borde bidra med en egen liten jule-hit 🙂

alla får ju va med, rock som pop, rap som pap. låt oss alla bidra till en fin liten visa, nu när vintern kommer, och julen snart ramlar in.

Jag hoppas detta låter intressant, och att detta inte tagits upp allt för många gånger.

jag vill se allt från seriösa till oserösa bidrag, av alla stilar. leka lite skadar inte. häng på och gör något kul nu i tid 🙂

Det blir aldrig för tidigt för det första bidraget 😉 Jag själv ska försöka, men lovar inget. Det finns så många begåvade här jag själv vill höra.

Bryt erat mönster för en dag och såsa till det 🙂

alla som är intresserade kan ju ropa hej, så vet vi ju läget. ha det gott så länge!

Ha, sjysst vi hade just (typ) skippat jultemat i studiofestivalen, så det passade ju bra att det finns ett forum för julsånger oxå. och man vill ju inte att julsånger ska vara någon tävling heller 😛 Det ska ju handla om jesus kärleksbudskap eller jultomten eller nått sött typ!

men va kul en recruit!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Vad kul! Jag skrev en julLåt igår, ska börja spela in på den idag! 🙂 hooOOO hooOOO

Jag kom på en fin idé nu när julen är på ingång, lagom i tid innan frosten faller. Vi här på detta underbara forum borde bidra med en egen liten jule-hit 🙂

alla får ju va med, rock som pop, rap som pap. låt oss alla bidra till en fin liten visa, nu när vintern kommer, och julen snart ramlar in.

Jag hoppas detta låter intressant, och att detta inte tagits upp allt för många gånger.

jag vill se allt från seriösa till oserösa bidrag, av alla stilar. leka lite skadar inte. häng på och gör något kul nu i tid 🙂

Det blir aldrig för tidigt för det första bidraget 😛 Jag själv ska försöka, men lovar inget. Det finns så många begåvade här jag själv vill höra.

Bryt erat mönster för en dag och såsa till det 😛

alla som är intresserade kan ju ropa hej, så vet vi ju läget. ha det gott så länge!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du inte vill lägga upp låtar i låtavdelningen på forumet så kan du väl köra typ www.speedyshare.com

I låtavdelningen finns det ju ingen kategori för jullåtar. Och jag kan heller inte se att det går att samla alla bidrag till ett album. Jag är dock ny på det här forumet så rätta mig om jag har fel.

Nej men vafan om du har tex gjort en metallåt om julen så lägg den i rock/metal. Annars laddar du upp den på sidan jag angav (eller en liknande) och bara postar länken. Det är väl meningen att du ska lägga låten i den här tråden ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena! 😮

Då var den klar då! he he, Första gången jag ger mig på en julvisa, det var ju en upplevelse må jag säga att spela in kör å grejer!

Själva låten så att säga

Jag kom på en fin idé nu när julen är på ingång, lagom i tid innan frosten faller. Vi här på detta underbara forum borde bidra med en egen liten jule-hit 😄

alla får ju va med, rock som pop, rap som pap. låt oss alla bidra till en fin liten visa, nu när vintern kommer, och julen snart ramlar in.

Jag hoppas detta låter intressant, och att detta inte tagits upp allt för många gånger.

jag vill se allt från seriösa till oserösa bidrag, av alla stilar. leka lite skadar inte. häng på och gör något kul nu i tid 🙂

Det blir aldrig för tidigt för det första bidraget 😉 Jag själv ska försöka, men lovar inget. Det finns så många begåvade här jag själv vill höra.

Bryt erat mönster för en dag och såsa till det 😉

alla som är intresserade kan ju ropa hej, så vet vi ju läget. ha det gott så länge!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Tjeena! hur går det med Polska julen? 😄 Har ni börjat spela in den?
Röj, jag och en kommpis satt i skolan igår och "gjorde en fin liten visa om polsk jul". Ska spela in den klart idag om tiden finns 😛!

Ha ha julsås är ju en jättefin bit. Väldigt snygg stämsång. Snyggt med ackapellan i slutet oxå.

Har ni kollat in mina tre jullåtar. vinterdepression, reindeer och evrything you wish for.

Jag vet inte hur man länkar till dem här men det är de tre senast uppladdade låtarna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...