pompe Posted October 13, 2008 Posted October 13, 2008 Tjo! Vore det inte mode att snurra ihop alla Studioforums MC´s på ett spår, alla med lite rader, gärna om studios medlemar lr någonting som lyssnarna kan relatera i! Har ett litet jungelaktigt beat ("studiojungel?") som skulle kunna användes som main track, Men sålänge beatet funkar för dom flesta så funkar vilket som helst! Så nu är bara frågan, finns det några Rappare kvar på forumet ☺️ ? //T
johahl Posted October 13, 2008 Posted October 13, 2008 Yeah, släng upp beatet så får jag se om jag får någon feeling 😎
clabbe Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 Yeah do it! kanske är på släng upp beatet så får man lyssna:)
PSG Posted October 27, 2008 Posted October 27, 2008 jag kanske är på också..! men att rappa om ett forum känns lite wack, som whoa fast ännu nördigare..🙁 (inget ont om detta forum dock, det är skitbra!)
johahl Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 jag kanske är på också..! men att rappa om ett forum känns lite wack, som whoa fast ännu nördigare..😆 (inget ont om detta forum dock, det är skitbra!) Vi ska inte rappa OM forumet.. och om vi skulle göra så det kan inte vara värre än att bo i Eskilstuna. Hur som helst, slapp jävel pompe är!
Ozzian Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 jag kanske är på också..! men att rappa om ett forum känns lite wack, som whoa fast ännu nördigare..😆 (inget ont om detta forum dock, det är skitbra!) Vi ska inte rappa OM forumet.. och om vi skulle göra så det kan inte vara värre än att bo i Eskilstuna. Hur som helst, slapp jävel pompe är! Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv
johahl Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma
illerrre Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma Hem rimmar på kväll.
Rabieshund Posted October 30, 2008 Posted October 30, 2008 kan inte vara värre än att bo i Eskilstuna. Haha....... 🙂 😄
Pesek Posted November 13, 2008 Posted November 13, 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma 🙂 Hem rimmar på kväll. Sen när då, och gärna hur?
illerrre Posted November 13, 2008 Posted November 13, 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma 🙂 Hem rimmar på kväll. Sen när då, och gärna hur? Sen vokalrim blev ett faktum.
Pesek Posted November 14, 2008 Posted November 14, 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma 😆 Hem rimmar på kväll. Sen när då, och gärna hur? Sen vokalrim blev ett faktum. Den var ny för mig. Snarare brist på ord skulle jag kalla det ⚠️
illerrre Posted November 14, 2008 Posted November 14, 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma 🙂 Hem rimmar på kväll. Sen när då, och gärna hur? Sen vokalrim blev ett faktum. Den var ny för mig. Snarare brist på ord skulle jag kalla det 😄 bara kassa rappare rimmar på dimma, simma etc.
Pesek Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma 😲 Hem rimmar på kväll. Sen när då, och gärna hur? Sen vokalrim blev ett faktum. Den var ny för mig. Snarare brist på ord skulle jag kalla det bara kassa rappare rimmar på dimma, simma etc. Är det också ett faktum eller din egen åsikt? Onödig kommentar om inte annat......suck
Fangus Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 rimm i all ära, men är inte budskapet det viktiga?
illerrre Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma 🙂 Hem rimmar på kväll. Sen när då, och gärna hur? Sen vokalrim blev ett faktum. Den var ny för mig. Snarare brist på ord skulle jag kalla det bara kassa rappare rimmar på dimma, simma etc. Är det också ett faktum eller din egen åsikt? Onödig kommentar om inte annat......suck faktum.
illerrre Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 rimm i all ära, men är inte budskapet det viktiga? Jo, men det ena utesluter inte det andra.
Recommended Posts