djstyler Posted October 4, 2008 Posted October 4, 2008 Kan vara så att nån iaf känner igen sig och har en lösning. Till topic, när jag har ett beat så blir det knäppning på kicken ibland... kolla min myspace på Just Jump så förstår ni vad jag menar! (I introt) Nån som har en lösning?
best Posted October 4, 2008 Posted October 4, 2008 Jag hörde faktiskt ingenting, men sånt kan ju avhjälpas med lite EQ.
linuskarlsson Posted October 4, 2008 Posted October 4, 2008 Jag hör faktiskt inget fel på den, det är väl kicken som ska vara så? 😄
base10 Posted October 5, 2008 Posted October 5, 2008 Om det knäpper så lär det ju knappast vara FLs fel 😆
Guest yesia Posted October 13, 2008 Posted October 13, 2008 Kan vara så att nån iaf känner igen sig och har en lösning. Till topic, när jag har ett beat så blir det knäppning på kicken ibland... kolla min myspace på Just Jump så förstår ni vad jag menar! (I introt) Nån som har en lösning? kanske har en lösning... Gå in på.... Options/AudioSettings.... Sen ändra Buffer Lenght till typ 75-80ms .... Inte tusen på att det är ditt problem... Men det låter som att det är det som är felet mvh
Recommended Posts