hedvig.s Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Till duo ( Monica Z-jazz stil) med musikhögskoleutbildad sångerska. Du har gärna körkort & bil. PM;a mig för mer info. MVh, Hedvig
Gain Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Tyvärr så sladdar fingrarna betänkligt på tangenterna och så befinner jag mig på rätt sida Sverige också.. 🙁 Men lite OT så har du en väldigt skön och uttrycksfull röst som säkerligen kan göra Monika Z rättvisa och lite till. Har ni inte mer covers på g (andra band än Iron Maiden) för Evil Trio?
hedvig.s Posted September 23, 2008 Author Posted September 23, 2008 Tyvärr så sladdar fingrarna betänkligt på tangenterna och så befinner jag mig på rätt sida Sverige också.. 🥰 Men lite OT så har du en väldigt skön och uttrycksfull röst som säkerligen kan göra Monika Z rättvisa och lite till. Har ni inte mer covers på g (andra band än Iron Maiden) för Evil Trio? tack ska du ha! Attans att alla gömmer sig i stockholm då ... 🙁 Rent praktiskt så är västra götaland smidigast just nu för att kunna genomföra detta.
Recommended Posts