Jump to content
Annons

Cubase Studio, vocoder.......?


Nilar (oregistrerad)

Recommended Posts

Nilar (oregistrerad)

Vocoderplugg till Cubase studio. Finns den att tanka ner från nätet, någon som vet. Vad jag förstår finns nämnda plugg i Cubase sx där den kan köras som en inserteffekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

(Att tanka ner piratversioner pratar vi inte om på det här forumet.) Och ja, det finns andra voocoders än Cubase egen. Orange Voocoder t ex, men om det finns några gratisversioner (dvs freeware) vet jag inte - någon annan kan säkert tipsa om detta.

Redigerat av Hellpig
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Computer Music har en gratis som är den i FL. Kostar bara 135:- köpa tidningen, plus en massa andra gratispluggar från välkända tillverkare som håller hög kvalitet.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Vocoderplugg till Cubase studio. Finns den att tanka ner från nätet, någon som vet. Vad jag förstår finns nämnda plugg i Cubase sx där den kan köras som en inserteffekt.

forum.studio.se/index.php?showtopic=149&hl=forumregler

Link to comment
Dela på andra sajter

Vocoderplugg till Cubase studio. Finns den att tanka ner från nätet, någon som vet. Vad jag förstår finns nämnda plugg i Cubase sx där den kan köras som en inserteffekt.

forum.studio.se/index.php?showtopic=149&hl=forumregler

men herregud, han sa väl ändå inte att han skulle tanka ner en piratkopia ? finns säkert nån göttig gratisdito nånstans i spindelnätet 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vocoderplugg till Cubase studio. Finns den att tanka ner från nätet, någon som vet. Vad jag förstår finns nämnda plugg i Cubase sx där den kan köras som en inserteffekt.

forum.studio.se/index.php?showtopic=149&hl=forumregler

man ska inte göra det lätt med färdiga länkar inte...

tyckte det där va lite humor i sammanhanget.. 😎

Gratis VST-vocoder verkar det finnas gott om.. den här bl.a

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...