Jump to content
Annons

Studiofestival #4 - Kompetition


Jazzman

Recommended Posts

Annons
  • Svar 362
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Får man blanda in andra sångelement också? anta t.ex. att jag i brejket skulle vilja lägga en annan röst?

Vad hade du tänkt sjunga för text där då 🙂 ?

All sång av Fnykis ska vara med, ingen ersättare 🙂 Men självklart kör om du vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man blanda in andra sångelement också? anta t.ex. att jag i brejket skulle vilja lägga en annan röst?

Vad hade du tänkt sjunga för text där då 🙂 ?

All sång av Fnykis ska vara med, ingen ersättare 🙂 Men självklart kör om du vill.

Vad jag ska lägga för sång är naturligtvis en hårt hållen hemlighet 🙂 Men fnykis får såklart vara med i sin helhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förr i tiden kastrerade man grabbarna med duktiga gossröster, det var därför jag alltid med flit käkade krita och sjöng för jävligt på musiklektionerna i plugget.

Så, Fnykis, du vet vad du ger dig in på va?  🙂

🙂 HJÄLP!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man blanda in andra sångelement också? anta t.ex. att jag i brejket skulle vilja lägga en annan röst?

Vad hade du tänkt sjunga för text där då 🙂 ?

All sång av Fnykis ska vara med, ingen ersättare 🙂 Men självklart kör om du vill.

Vad jag ska lägga för sång är naturligtvis en hårt hållen hemlighet 🙂 Men fnykis får såklart vara med i sin helhet.

Okejrå 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Anmälda änsålänge:

Neko

osiris

MusicGene

vectro

captain nemo

nkai

Lethal

Rockfart

Mannex

Mantel

Tordflygaren

demoniqus

Debree

android

Poppen

Egghuvud

laslo

Lindh

jarlo

Håkan Ekberg

Tokas

hackeman

P3t3r

addic59

hammagrella

ViktorDenStore

frelin

dede

insolitus

peppemannen

=[ E F ]=

djonas

seka

[O/T]

Om man säger så här:

Jag skulle inte vilja sitta med modem i den här omröstningen 😳

[O/T]

Link to comment
Dela på andra sajter

Anmälda änsålänge:

Neko

osiris

MusicGene

+30st

[O/T]

Om man säger så här:

Jag skulle inte vilja sitta med modem i den här omröstningen 🙂

[O/T]

😛 Jag hade inte väntat mig sån här uppslutning.. Om alla lämnar in så vette sjutton om jag får rum med allting. Och det kommer väl en drös till när nästa Studio kommer ut 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Jag hade inte väntat mig sån här uppslutning.. Om alla lämnar in så vette sjutton om jag får rum med allting.

...men tänk på dom som måste lyssna igenom 30 versioner av den låten...

Alla som orkar rösta borde fan få ett pris.

Link to comment
Dela på andra sajter

...men tänk på dom som måste lyssna igenom 30 versioner av den låten...

Alla som orkar rösta borde fan få ett pris.

90 minuters Olsbergande.... Hmmmm finns det någon övre gräns för deltagande? Det är iofs inte heller roligt. Hur löser vi det om vi får trehundra deltagare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske borde bestämma ett sista anmälningsdatum (förhållandevis snart då)?

edit: Om det här problemet kommer fortsätta att uppstå vid kommande festivaler kanske man borde köra två parallella tävlingar med olika teman? Då kan ju folk anmäla sig till den som verkar mest intressant, så blir det färre bidrag att lyssna igenom innan man röstar. Om man prompt ska rösta i båda tävlingarna blir det förstås lika jobbigt som tidigare, men då har man åtminstone ett val.

Just det... Om det ska funka får man nog bestämma att man endast får delta i en av tävlingarna.

Vad tror ni?

Redigerat av jarlo
Link to comment
Dela på andra sajter

nänä, det här blir ju kanon! Kul att många vill vara med. Det brukar ju falla bort en del på slutet som sagt.

Precis, förra festivalen hade vi typ 25 anmälda, det blev 11 till slut som skickade in, och då var det ett förhållandevis enkelt uppdrag; 1 minut trams/oväsen. Den här tävlingen kräver lite mer arbete och tid gissar jag, så jag tippar att det inte blir mer än 15 färdiga bidrag ändå.

Men sätt ett sista anmälningdatum nu i veckan, Jazzman, det kommer säkert fler festivaler för dom som missar den här....

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går ju inte Hamma. Denna tävlingen annonseras ju ut i tidningen.

Tid: Sätt igång nu! Deadline är den 27 november kl 24:00. Denna sena tid pga av att Olsberg tänkte pusha lite för tävlingen i nästa Studio som kommer ut den 18 nov..

EDIT: La till quote

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, snackat lite med olsberg. Dom kommer inte att få plats med påtryckning i tidningen. puh 🙁

Så jag sätter nog en sista anmälningsdag den 14 nov

Och om nu en väldigt stor drös lämnar in sitt bidrag så är det också fixat med webutrymme.

Och jo, det kan nog bli en hel del olsberg att lyssna igenom 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Dreamland Project (oregistrerad)
Om man säger så här:

Jag skulle inte vilja sitta med modem i den här omröstningen  :rolleyes:

Ja, inte kommer jag att kunna få hem alla bidrag om det nu blir fullständig uppslutning av de anmälda...synd! Sitter på en uppkoppling mellan 33.6 och 40Kbit/s i bästa fall.

Men det är väl bara att inse att jag själv valt mitt boende i skogen, något måste man väl offra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...