Tobias J Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 (redigerat) Min overall latency ligger på 16.4 ms i Live7. Är inte det ganska saftigt? Kör för tillfället med mitt M-audio conectiv som egentligen är till för djbruk. Av nån anledning kan jag inte röra latencyregeln i coneqtivs preferences. Tänkte rulla in i morrn annars och handla nytt ljudkort. Redigerat 11 maj 2008 av Tobias J
pistolpete Postat 13 maj 2008 Postat 13 maj 2008 Min overall latency ligger på 16.4 ms i Live7. Är inte det ganska saftigt? Kör för tillfället med mitt M-audio conectiv som egentligen är till för djbruk. Av nån anledning kan jag inte röra latencyregeln i coneqtivs preferences. Tänkte rulla in i morrn annars och handla nytt ljudkort. testat att ändra på hardware setups under audio? är det du som är (eller kanske var) tobias j på djbattle.net?? 😳
Tobias J Postat 14 maj 2008 Trådstartare Postat 14 maj 2008 Min overall latency ligger på 16.4 ms i Live7. Är inte det ganska saftigt? Kör för tillfället med mitt M-audio conectiv som egentligen är till för djbruk. Av nån anledning kan jag inte röra latencyregeln i coneqtivs preferences. Tänkte rulla in i morrn annars och handla nytt ljudkort. testat att ändra på hardware setups under audio? är det du som är (eller kanske var) tobias j på djbattle.net?? 😄 Har varit där för 100 år sen. Kommer inte ens ihåg om jag reggade mig. Ska testa ändra i Hardware setup. Tack på förhand
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.