Jump to content
Annons

Låtskrivare söker sångerska (och sångare) för demosång

suprapappa

Recommended Posts

hallå

söker efter sångerskor och sångare för att sjunga på demos. jag sysslar med "kommersiellt" låtskrivande och producerande. är öppen för det mesta inom organisk musik men det mesta tycks dra år det rockigare hållet. är inte signad men flera av förlagen gillar det jag gör.

söker i första hand efter en stark tonsäker röst med brett register i stil med artister som Kelly Clarkson, Pink, Avril Lavigne men alla typer av röster kan vara intressanta, tjejer som killar. ett väldigt bra engelskt uttal är ett måste.

är bosatt i sthlm vilket du oxå bör vara.

skicka pm för att utväxla låtexempel / röstprov : )

ödmjukast :rolleyes:

petri

• 2 weeks later...
Annons
  • 2 weeks later...
Guest JeNsy
hallå

söker efter sångerskor och sångare för att sjunga på demos. jag sysslar med "kommersiellt" låtskrivande och producerande. är öppen för det mesta inom organisk musik men det mesta tycks dra år det rockigare hållet. är inte signad men flera av förlagen gillar det jag gör.

söker i första hand efter en stark tonsäker röst med brett register i stil med artister som Kelly Clarkson, Pink, Avril Lavigne men alla typer av röster kan vara intressanta, tjejer som killar. ett väldigt bra engelskt uttal är ett måste.

ödmjukast :rolleyes:

petri

Hej! Om du söker en sångerksa, kanske jag kan vara något:)

Gå gärna in på min myspace sida: www.myspace.com/cinnamonatic

mvh Jenny

• 2 weeks later...
Guest Gladprick
hallå

ödmjukast ☺️

petri

Hej! Om du söker en sångerksa, kanske jag kan vara något:)

Gå gärna in på min myspace sida: www.myspace.com/cinnamonatic

mvh Jenny

Tjena!

JAg 'r en sångerska med bred röst. MYcket soul!

Kolla in min my space sida som jag håller på att jobbba med.

www.myspace.com/sandreahmusic

MVh Sandra

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest frejan

Hehe jag märker att jag skummade lite slarvigt där. Jag menade bara allmänt. Skulle vara kul att lyssna på lite av ditt material. Jag har själv gjort en del låtar med samma stuk nämligen.

Mvh

F r e j

Guest friend

Om du fortfarande är i behov sångpålägg och vill ha kontakt med en enastående bra sångerska,

så PM:a mig så kan jag fråga henne.

Hon körar på min CD och är så bra att man får tårar i ögonen.

Dock är hon profs och tar en ca. 1.000:- för en session, vilket är väl värda pengar, tro mig.

• 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Hallå där!

Snubblade in på din tråd, dock ser jag ju att den har ett par månader på nacken.

Jag gissar på att du fått det du söker nu.

Men jag blev mest nyfiken på att få höra några tidigare verk från dig, om det skulle gå för sig?

Ha en fortsatt trevlig kväll,

Hanna

• 1 year later...
  • 2 years later...

Hej,

Jag heter Elin Dahl och är jazzsångerska med egna företaget Cottonclub by Elin Dahl. Jag har en rökig och sexig jazzröst som jag tror och hoppas att du kommer gilla;-) Jag har även musikal,soul och klassisk sång med i bagaget så jag har en bred teknik att falla tillbaks på och kan vara anpassningsbar. Just nu är jag Göteborgsbaserad och jobbar med min duo Sophisticated Ladies, mitt jazzband West Coast Jitter Band och med eget material.

Lyssna på mig på Soundcloud

https://soundcloud.com/elin-dahl/cry-me-a-river

Hör av dig om du är intresserad av ett samarbete.

Mvh

Elin Dahl