Jump to content
Sign in to follow this  
jonnerstone

Var e du

Recommended Posts

Låttitel: Var e du

Uppladdad av: jonnerstone

Uppladdad: 23 Mar 2008

Kategori: Pop/Country

Artist/grupp: Biscuit Barney

Kompositör: Michael Ehrnstén & Thomas Ericsson

Producent: Michael Ehrnstén

Övriga medverkande: Michael Ehrnstén & Thomas Ericsson

Inspelningsår: 2007

Status: Färdig låt

Hej gott folk.

Denna låten har jag lagt upp en gång tidigare, men då var den inte helt färdig och innehöll bl.a endast slasksång.

Har kommer då den slutgiltliga versionen.

Hoppas ni gillar den!

Klicka här för att ladda ned filen

Annons

Jo det låter färdigt. Tycker fortfarande att sången är lite för långt bak. Den försvinner liksom in bland syntmattorna. Puscha den ett steg till. I övrigt är arrangemanget läckert och låten riktigt bra. Kul att höra seriös sång på skånska också. 😉

Skön stämning genomgående, får en känsla/lust av att sitta ensam i bilen i ett dimmigt landskap med hög volym och köra riktigt fort. Extra kul att höra bra svensk sång. Kan hålla med ovanstående angående sångens position.

Jo det låter färdigt. Tycker fortfarande att sången är lite för långt bak. Den försvinner liksom in bland syntmattorna. Puscha den ett steg till. I övrigt är arrangemanget läckert och låten riktigt bra. Kul att höra seriös sång på skånska också. :)
Skön stämning genomgående, får en känsla/lust av att sitta ensam i bilen i ett dimmigt landskap med hög volym och köra riktigt fort. Extra kul att höra bra svensk sång. Kan hålla med ovanstående angående sångens position.

Man tackar för dom värmande orden :) Angående sången så är det ju en mer av en smaksak nu. Och enligt vårt tycke så vill vi ha sången mer som att den befinner sig i låten än ovanpå om ni förstår vad jag menar :) Men jag tackar ändå för era åsikter och hoppas att ni har överseende med detta och lyssnar på låten ändå :D

Ha det underbart

Micke

Jag gillar den och den är nerladdad och kommer att lyssnas på, då och då när jag kommer hem efter en arbetsam dag.

Skön låt som jag hoppas kommer att uppskattas av många. Klart att den är klar. Tack skall ni ha

tack för alla värmande ord,, 😉

Hej folks

Bra låt skönt intro bra stämning men gör sången klarare, skippa tratsången.

Paulsky 😉

Oj!!! Redaktionens topp 5. Man tackar 😉

Vi tackar och bockar och suger åt oss!!!

Kram på er

Micke

Detta är nog bland det bästa jag hört i svensk väg! Jag är så sjukt kär i den här låten. Hur får man tag på mer?! :)

Åh vad avundsjuk jag är på skåningar. Det är den enda svenska dialekten som kan ersätta engelska.

Konstigt egentligen att det känns naturligt att sjunga på engelska, men skulle jag sjunga på skånska skulle det kännas väldigt tillgjort.

Fast nu har jag ju flyttat till skåne så det kanske är ok då? :)

Glad att denna låt blev upp-puffad iaf för annars hade jag missat den. Riktigt mysig låt med väldigt bra sång. Tre tummar upp!

Detta är nog bland det bästa jag hört i svensk väg! Jag är så sjukt kär i den här låten. Hur får man tag på mer?! 😆

vad roligt att det gillas, än så länge har vi bara ytterligare en färdig låt och den hittas här: säg gärna vad du tycker om den allt ris och ros uppskattas,

https://www.studio.se/index.php?autocom=d...p;showfile=3251

Hehe, a just det, fast den där laddade jag ner 1 dag efter att jag hörde "Var e du" och jag kan ju inte påstå att jag ogillar den där heller om man säger så! :)

Ser verkligen fram emot att höra mer av BB!

Detta är nog bland det bästa jag hört i svensk väg! Jag är så sjukt kär i den här låten. Hur får man tag på mer?! :P

vad roligt att det gillas, än så länge har vi bara ytterligare en färdig låt och den hittas här: säg gärna vad du tycker om den allt ris och ros uppskattas,

https://www.studio.se/index.php?autocom=d...p;showfile=3251

Hehe, a just det, fast den där laddade jag ner 1 dag efter att jag hörde "Var e du" och jag kan ju inte påstå att jag ogillar den där heller om man säger så! :)

Ser verkligen fram emot att höra mer av BB!

:P Då får vi hoppas att nästa låt också går hem. Vi jobbar inte speciellt fort eftersom vi har andra prioiriteringar och Biscuit Barney är en kul grej vi kör sidan om. Plus att vi bor 60 mil från varandra. Men vi har en ny på gång, så förhoppningsvis innan jul 😉:)

Tack än en gång för beröm. Kul att saker man lägger ner sitt hjärta i uppskattas.