Guest captain nemo Posted October 13, 2004 Posted October 13, 2004 Christian Walz. Hans platta Paint by Numbers är helt suverän. Och vad kul det är att lyssna på musiken och läsa reportaget samtidigt. M a o - det skulle lyfta reportagen om CD innehöll någon låt eller åtminstone smakbitar från det refererade materialet. På hemsidan finns ju smakprov (lo-fi) Nu är det Hammagrellas tur att såga mig... 😕 //Nemo
hammagrella Posted October 13, 2004 Posted October 13, 2004 Christian Walz. Hans platta Paint by Numbers är helt suverän. Och vad kul det är att lyssna på musiken och läsa reportaget samtidigt. M a o - det skulle lyfta reportagen om CD innehöll någon låt eller åtminstone smakbitar från det refererade materialet. På hemsidan finns ju smakprov (lo-fi) Nu är det Hammagrellas tur att såga mig... 😉 //Nemo Bra idé Nemo - det skulle innebära TSOOL-clip med Studiotidningen och det är ju helt rätt! 😕 När det gäller sågningen och Waltz så passar jag, har faktiskt själv Chrilles första platta som duger mera än suger, framförallt "Sentimental"..... Det lilla jag hört från nya plattan låter mer mainstream, men jag kan ha fel..... 😆
Neosus Posted October 13, 2004 Posted October 13, 2004 Han är riktigt grym. Den nya skivan ska jag kolla upp. 😕
Recommended Posts