Jump to content
Annons

.


Novembernatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 172
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

jag från i lördags!!

JwaQBrtmW.jpg

- 10 poäng för mössan!

- 8 poäng för Castillo de Anna

- 0 poäng för dörrlisten av naturträ (i bakgrunden)

🙂

mössan var nåns.

castillo de anna köpte min sambo. den tog slut. det ser man på min blick!! 😛

det är hyresrätt, så vi får inte ändra sånt.. 😛

pirateKING - menar du att det ser ut som det står anal force? 😆 det står carnal forge. har en miljard såna tröjor från mina ungdoms dagar. - yep jag är för snål för att köpa nya kläder!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag från i lördags!!

JwaQBrtmW.jpg

- 10 poäng för mössan!

- 8 poäng för Castillo de Anna

- 0 poäng för dörrlisten av naturträ (i bakgrunden)

🙂

mössan var nåns.

castillo de anna köpte min sambo. den tog slut. det ser man på min blick!! 😛

det är hyresrätt, så vi får inte ändra sånt.. 🙁

pirateKING - menar du att det ser ut som det står anal force? 😄 det står carnal forge. har en miljard såna tröjor från mina ungdoms dagar. - yep jag är för snål för att köpa nya kläder!

ja haha. Ser helt klart ut som Anal Forge 😄 very awesome. Tröjan ser ju helt ny ut btw 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

jag från i lördags!!

JwaQBrtmW.jpg

- 10 poäng för mössan!

- 8 poäng för Castillo de Anna

- 0 poäng för dörrlisten av naturträ (i bakgrunden)

🙂

mössan var nåns.

castillo de anna köpte min sambo. den tog slut. det ser man på min blick!! 🙂

det är hyresrätt, så vi får inte ändra sånt.. 🙁

pirateKING - menar du att det ser ut som det står anal force? 😄 det står carnal forge. har en miljard såna tröjor från mina ungdoms dagar. - yep jag är för snål för att köpa nya kläder!

ja haha. Ser helt klart ut som Anal Forge 😄 very awesome. Tröjan ser ju helt ny ut btw 😛

haha.. ny? näru.. den köpte jag när jag såg dom i sölvesborg på kartago / huset några veckor efter att dom spelat på SRF.. skillnad på scen? näe.. 🙂 från 8000 pers i publiken på SRF till en pall i ett hörn i ett gammalt vardagsrum på kartago / huset.. 🙂

den är stor, och alla mina andra är små.. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

whats with the mössa?? tre postar på rad där alla har mössa.. krejzy.. och något som är ännu knäppare är att jag är en i gänget.. kreeejzy!

Link to comment
Dela på andra sajter

whats with the mössa?? tre postar på rad där alla har mössa.. krejzy.. och något som är ännu knäppare är att jag är en i gänget.. kreeejzy!

We like the mössa helt enkelt ^^

Vi kan göra en forumtävling för att rösta fram "THE one and only" mössan på forumet 🙂 :)

Link to comment
Dela på andra sajter

whats with the mössa?? tre postar på rad där alla har mössa.. krejzy.. och något som är ännu knäppare är att jag är en i gänget.. kreeejzy!

We like the mössa helt enkelt ^^

Vi kan göra en forumtävling för att rösta fram "THE one and only" mössan på forumet 🙂 :)

jag tror jag vinner 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

whats with the mössa?? tre postar på rad där alla har mössa.. krejzy.. och något som är ännu knäppare är att jag är en i gänget.. kreeejzy!

We like the mössa helt enkelt ^^

Vi kan göra en forumtävling för att rösta fram "THE one and only" mössan på forumet 🙂 :)

jag tror jag vinner 🙂

Jag tror du har rätt 🙂 Men vi måste ju ha en omröstning och folk måste få skicka in sina bidrag 🙂

Kanske blir första festivalen här som inte handlar om musiken.

//Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

whats with the mössa?? tre postar på rad där alla har mössa.. krejzy.. och något som är ännu knäppare är att jag är en i gänget.. kreeejzy!

We like the mössa helt enkelt ^^

Vi kan göra en forumtävling för att rösta fram "THE one and only" mössan på forumet 🙂😛

jag tror jag vinner 🙂

Jag tycker faktiskt att jag är sötare i mössa, så jag borde få pluspoäng. Men å andra sidan borde du få pluspoäng för t-shirten. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...