Jump to content
Annons

kom på en sak som fattas här...


mattias

Recommended Posts

..nämligen ett musikdiskutionsforum!

Alltså där man kan diskutera olika genrer och låtar osv... Kan i och för sig höra till musiktips, men jag tycker ändå att ni borde skapa ett "musikdiskutionsforum"

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ja, det blir säkert bra.

Dock tycker jag att man ska undvika att göra ett allmänt forum där man får diskuttera icke musik relaterat, vad som helst. Det kan säkert vara kul ett tag det med men det är nog lätt hänt att ett sådant forum skulle få mer inlägg en hela övriga siten. Sidan fylls av skitsnack och dåliga internskämt. Så som det hände med EM411. Ställen att snacka skit på finns det oändligt många av redan. Internet är fullt av dem. Håll det sakligt och relevant.

Inte för att att det hade med din idé att göra, jag bara kom på det.

Håller fullständigt med dig. Något sådant vill jag inte heller ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mattias: Bra förslag. Vi ska ha det i minnet. Som det är nu, innehåller sajten ganska många forum, och för översiktlighetens skull vi vill gärna se att det från och med nu växer dynamiskt. Är det många som är intresserade av detta, eller om det visar sig att många postar inlägg inom ämnet, så är det självklart att vi skapar ett sådant forum! Tills vidare - håll musikdiskussioner inom forumet "Allmänt".

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Känns lite väl onödig kanske att ha en hel sektion med bara diskussioner i stil med "Linkin Park, tönt eller bra?" och liknande... det finns ju andra platser att ta det på 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...