Jump to content
Annons

kulturbutiken.com

Recommended Posts

Guest 021prod
Posted

Nu är butiken öppen.

Kolla in vad som redan finns att beställa.

Vill du sälja din produktion i butiken?

Kontakta oss då på info@kulturbutiken.com

Annons
Posted

Halloj

Kollade på sidan, det som saknades va att man inte kunde få lyssna på några smakprov på skivorna. Det vore väll inte så dumt att föra in?

MVH

Anders

Guest 021prod
Posted

Det kommer!

Det gäller att artisterna skickar snippets till mig.

Halloj

Kollade på sidan, det som saknades va att man inte kunde få lyssna på några smakprov på skivorna. Det vore väll inte så dumt att föra in?

MVH

Anders

Posted

Hej!

1. Hur många procent tar ni i förtjänst?

2: Får man själv sätta priserna på cd:na? Jag såg att en kostade 40 och en annan 70 spänn - för 4 låtar på vardera (singlar).

3. Får de sålt några tavlor? (priser 3000-5300 SEK).

4. Var och en som har en egen hemsida kan väl INTE sälja sina prylar, va?! Jag menar, t-shirts, cd:s m.m., eller hur var det med den saken? För något år sedan skrev jag till olika webhotell och ALLA svarade att jag då måste ha registrerat företag och teckna Företagsabonnemang hos dem och inte som privatperson. Men det är väl där NI kommer in då? Är det inte er affärsidé helt enkelt?

5. Är det cd-audio eller cdr-utgåvor, eller går det bra vilket som, precis som hos CD Baby, USA?

🙂

:musik

Guest 021prod
Posted

1. Förtjänsten är lite olika beroende på vad det är och vad det kostar.

2. Den ena är pressad cd och den andra brännd.

3. Jag öppnade i går så än så länge är inga tavlor sålda.

4. Jag driver detta som en hobbyverksamhet då jag knappt tjänar nå cash på det.

5. Både brännt och pressat.

/Oscar

Hej!

1. Hur många procent tar ni i förtjänst?

2: Får man själv sätta priserna på cd:na? Jag såg att en kostade 40 och en annan 70 spänn - för 4 låtar på vardera (singlar).

3. Får de sålt några tavlor? (priser 3000-5300 SEK).

4. Var och en som har en egen hemsida kan väl INTE sälja sina prylar, va?! Jag menar, t-shirts, cd:s m.m., eller hur var det med den saken? För något år sedan skrev jag till olika webhotell och ALLA svarade att jag då måste ha registrerat företag och teckna Företagsabonnemang hos dem och inte som privatperson. Men det är väl där NI kommer in då? Är det inte er affärsidé helt enkelt?

5. Är det cd-audio eller cdr-utgåvor, eller går det bra vilket som, precis som hos CD Baby, USA?

🙂

:musik

Guest 021prod
Posted

Kul att ni gillar det!

Det kommer mer skivor snart

• 2 weeks later...
Guest 021prod
Posted

Nu har vi många fler artiklar i lager!

Check it out!!!

www.kulturbutiken.com