slstudio Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 đ Jag blottar min okunskap.Hur inporterar jag Wav filer till en ny session i pro tools.DĂ„ min eng Ă€r pĂ„ botten nivĂ„ .Hoppas att nĂ„gon vill leda mig in i detta trama.ALIBARON
Anders F Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 đ Jag blottar min okunskap.Hur inporterar jag Wav filer till en ny session i pro tools.DĂ„ min eng Ă€r pĂ„ botten nivĂ„ .Hoppas att nĂ„gon vill leda mig in i detta trama.ALIBARON tvĂ„ sĂ€tt: 1. File/Import Audio, dubbelklicka pĂ„ din wavfil och vĂ€lj done. 2. öppna workspace, kommer inte ihĂ„g menyn, men snabbkommando pĂ„ MAC Ă€r alt+; Dra in din wavfil i ditt projekt. MVH Anders
slstudio Postat 5 februari 2008 TrĂ„dstartare Postat 5 februari 2008 đ Jag blottar min okunskap.Hur inporterar jag Wav filer till en ny session i pro tools.DĂ„ min eng Ă€r pĂ„ botten nivĂ„ .Hoppas att nĂ„gon vill leda mig in i detta trama.ALIBARON tvĂ„ sĂ€tt: 1. File/Import Audio, dubbelklicka pĂ„ din wavfil och vĂ€lj done. 2. öppna workspace, kommer inte ihĂ„g menyn, men snabbkommando pĂ„ MAC Ă€r alt+; Dra in din wavfil i ditt projekt. MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.