Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har nyligen köpt ett externt ljudkort (Audio Kontrol 1) och det fungerar bra nÄr jag andvÄnder Live 6.0 och Cubase men jag har just laddat ner det gamla goda Cool Edit Pro 2.0 och jag vill gÄrna att det ska funka också men det gör det inte 😉 . Jag kan bara spela in med datorns egna ljudkort nÄr jag andvÄnder Cool Edit 🙂

Behöver jag byta ut datorns ljudkort med det externa ljudkortet för att det ska fungera? Jag har försökt men Windows Vista gör inte livet enkelt för mig 🤪 .

Nån som kan hjÄlpa mig? Cool Edit Pro betyder mycket för mig 😉

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Har du ställt in Cool edit att använda det nya ljudkortet?

Postat

Nej problemet är att jag vet inte hur man gör det 😲 . Cool Edit är ett mycket simpelt program men jag har inte lyckats att ställa in Cool Edit för att andvända ljudkortet..

Nån som kan beskriva hur det går till?

• 3 månader senare...
Postat

Nej problemet är att jag vet inte hur man gör det 🙂 . Cool Edit är ett mycket simpelt program men jag har inte lyckats att ställa in Cool Edit för att andvända ljudkortet..

Nån som kan beskriva hur det går till?

Options --> Device Order --> Recording Devices

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.