funkytown Postat 25 januari 2008 Postat 25 januari 2008 Jag har nyligen köpt ett externt ljudkort (Audio Kontrol 1) och det fungerar bra nÄr jag andvÄnder Live 6.0 och Cubase men jag har just laddat ner det gamla goda Cool Edit Pro 2.0 och jag vill gÄrna att det ska funka också men det gör det inte 😉 . Jag kan bara spela in med datorns egna ljudkort nÄr jag andvÄnder Cool Edit 🙂 Behöver jag byta ut datorns ljudkort med det externa ljudkortet för att det ska fungera? Jag har försökt men Windows Vista gör inte livet enkelt för mig 🤪 . Nån som kan hjÄlpa mig? Cool Edit Pro betyder mycket för mig 😉
drloop (oregistrerad) Postat 25 januari 2008 Postat 25 januari 2008 Har du ställt in Cool edit att använda det nya ljudkortet?
funkytown Postat 26 januari 2008 Trådstartare Postat 26 januari 2008 Har du ställt in Cool edit att använda det nya ljudkortet? Nej problemet är att jag vet inte hur man gör det 😲 . Cool Edit är ett mycket simpelt program men jag har inte lyckats att ställa in Cool Edit för att andvända ljudkortet.. Nån som kan beskriva hur det går till?
Gäst Postat 11 maj 2008 Postat 11 maj 2008 Har du ställt in Cool edit att använda det nya ljudkortet? Nej problemet är att jag vet inte hur man gör det 🙂 . Cool Edit är ett mycket simpelt program men jag har inte lyckats att ställa in Cool Edit för att andvända ljudkortet.. Nån som kan beskriva hur det går till? Options --> Device Order --> Recording Devices
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.