illerrre Postat 19 januari 2008 Postat 19 januari 2008 När jag lägger in beatet och sedan reccar, eller bara lyssnar på själva beatet i sonar så hörs knaster dovt men ändå tydligt. Någon som vet vad detta kan vara? Låter nästan som knastert kommer tillsammans med basslingan men svårt att avgöra....
illerrre Postat 19 januari 2008 Trådstartare Postat 19 januari 2008 När jag lägger in beatet och sedan reccar, eller bara lyssnar på själva beatet i sonar så hörs knaster dovt men ändå tydligt. Någon som vet vad detta kan vara? Låter nästan som knastert kommer tillsammans med basslingan men svårt att avgöra.... Hmm det försvann när jag bytade från wdm/ks till asio, eller tonades ner rejält i alla fall. Hör knappt det nu, om jag ens hör det.
illerrre Postat 19 januari 2008 Trådstartare Postat 19 januari 2008 Jag får fortfarande bara ljud i vänstra hörluren när jag spelar upp det jag reccat dock!!! Vafan!
Anders F Postat 19 januari 2008 Postat 19 januari 2008 Jag får fortfarande bara ljud i vänstra hörluren när jag spelar upp det jag reccat dock!!! Vafan! Kan inte sonar, men spelar du in på ett stereospår?? MVH Anders
illerrre Postat 19 januari 2008 Trådstartare Postat 19 januari 2008 (redigerat) Jag får fortfarande bara ljud i vänstra hörluren när jag spelar upp det jag reccat dock!!! Vafan! Kan inte sonar, men spelar du in på ett stereospår?? MVH Anders Bah lyckades fixa det nu... så nvm. Tryckte på ett ställe så fixade sig. Redigerat 19 januari 2008 av illerrre
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.