Jump to content
Annons

Strike Inc söker medarbetare


djfarn

Recommended Posts

Söker medarbetare till nya gruppen strike inc , gör främst parodier på typ laser inc , asshunter , basshunter , och andra populära dance , trance grupper , sångare, producenter mm är välkommna !

Redigerat av Olsberg
Gjorde rubrik gemen, se //forum.studio.se/index.php?showtopic=46782
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
men snälla nån ? nån måste vilja ? vi är på g nu !!

Och på G innebär??

Skivkontrakt, TV/Radio sändningar etc etc...???

he he det e hemlisch som många säger . nä skoja . "gruppen" har fått tag i många rappare och textförfattare . men söker ännu kunniga i fl studio , cubase mm , själv proddar men behöver stöd , strike inc kommer starta en hemsida inom kort .

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det en heltidstjänst? Fast lön? Finns det kollektivavtal?

men snälla nån va seriösa ??? det vet man ju inte ännu men blir man känd på kuppen så får vi se ? vi är redo att börja redan nu men det avgör ni om ni vill vara me ir inte !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
Söker medarbetare till nya gruppen strike inc , gör främst parodier på typ laser inc , asshunter , basshunter , och andra populära dance , trance grupper , sångare, producenter mm är välkommna !

detta låter ju kul ... Strike inc parodiserar Laser med mera, som Icon Inc (Mitt Band) parodiserar ...

Fast nu blir ju Strike Inc parodiseras av Icon inc 😲

// Icon Inc / Dj Frölle

www.icon.inc.se

Redigerat av Iconinc
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Jag är 14 och producerar i fl studio 7, jag är intresserad av eran grupp och skulle vilja prata detaljer (inte menat lön och sånt), som vad ni kan ge mej i form av acapellan mm.

Om "tjänsten" fortfarande är ledig och så kan du ju adda mr.smet@hotmail.com 🙂 så kan vi prata vidare då.

Om du vill veta på ett ungefär vad jag kan göra så gå in på http://bubblare.se/movie/dominator och lyssna, men på den låten hade jag bara demon av fl studio 7 😆 har ingen ny på den sajten dock...

Jag använder fl studio 7 xxl med dessa vst : refx slayer 2, refx vanguard, refx nexus och steinberg acustic/electric guitar + original mm.

Redigerat av djstyler
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
varför parodera något som är parodi?

sjukt många svar de här lallarna får, är det ett forum för musiker eller möhippor?

Och hur seriöst ska man ta de som paroderar t o m parodier 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

varför parodera något som är parodi?

sjukt många svar de här lallarna får, är det ett forum för musiker eller möhippor?

Och hur seriöst ska man ta de som paroderar t o m parodier 🙂

Om man har lite humor och lite kunskaper skulle detta kunna bli en jävlit kul grej men ni tråkmånsar försvårar skiten!

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
varför parodera något som är parodi?

sjukt många svar de här lallarna får, är det ett forum för musiker eller möhippor?

Och hur seriöst ska man ta de som paroderar t o m parodier 🙂

Om man har lite humor och lite kunskaper skulle detta kunna bli en jävlit kul grej men ni tråkmånsar försvårar skiten!

Ähh det är du som inte har någon humor. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

varför parodera något som är parodi?

sjukt många svar de här lallarna får, är det ett forum för musiker eller möhippor?

Och hur seriöst ska man ta de som paroderar t o m parodier 🙂

Om man har lite humor och lite kunskaper skulle detta kunna bli en jävlit kul grej men ni tråkmånsar försvårar skiten!

Ähh det är du som inte har någon humor. 😆

Så kan man väll också se det...😆

Link to comment
Dela på andra sajter

varför parodera något som är parodi?

sjukt många svar de här lallarna får, är det ett forum för musiker eller möhippor?

Och hur seriöst ska man ta de som paroderar t o m parodier 😆

Om man har lite humor och lite kunskaper skulle detta kunna bli en jävlit kul grej men ni tråkmånsar försvårar skiten!

Ähh det är du som inte har någon humor. 😛

Så kan man väll också se det...😛

http://www.strike.inc.se kolla in ozays EM låt !!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte lite "lagbrott" att göra pardio på Tex Asshunter?

inte om du menar i lagens mening , svar nej , parodier är fullt lagligt så länge det inte kränker och det tydligt framhävs att det är parodi .

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...