Guest masse69 Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 hejsan undrar om någon vet var jag kan hitta samplingar (röst) tex från filmer och dylikt, hade en skiva med massor av samplingar men hittar inte den så jag tar gärna emot info om var dessa finns mvh masse
Straka Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 Här finns lite länkar... kanske kan finnas något du letar efter. 🙂 Sampling Zone
Guest Jocke Boberg Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 Skippa färdiga samplingar så får du egna unika ljud! Gör som jag, koppla TVn/DVD/video/radio etc.. till mixerbordet! Ett snabbt och enkelt sätt att sno ljud och idéer på. 🙂
Guest nattvaktaren Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 hejsan undrar om någon vet var jag kan hitta samplingar (röst) tex från filmer och dylikt, hade en skiva med massor av samplingar men hittar inte denså jag tar gärna emot info om var dessa finns mvh masse 🙂 Men herregud! Dra ner ejay på en gång väl!
Egghuvud Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 Eller prova den här :http://www.google.se/ Sök på "free download samples + movies" eller något sådant så lovar jag att du får mer än du behöver 🙂
Recommended Posts