Neosus Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 (edited) Tjenare! Nån som har bra tips på 8 kanals mickpreamp med adat? Alltså jag vill kunna koppla in via adat. Jag har spanat lite men inte hittat förutom denna som jag tycker verkar helt okej: Octane Nån som har fler tips? Mvh/Grahn 😉 Edited September 27, 2004 by Grahn
Neosus Posted September 27, 2004 Author Posted September 27, 2004 ....tråden kanske inte passar så bra under denna kategori...
brojd Posted September 27, 2004 Posted September 27, 2004 Jag kör själv en Octane genom adat ut, och den låter bra i förhållande till vad den kostar. (funkar finfint gör den också) Däremot finns det en sak som stör mig på den: Man kan inte trimma volymen med rattarna på framsidan om du tar in signal genom Line/Tele ingången... De fungerar bara om ljudsignalen kommer via Mic/XLR ingången...
Neosus Posted September 27, 2004 Author Posted September 27, 2004 (edited) Okej tackar för upplysning. 🙂 Äré nån som sitter på en Presonus DigiMax eller DigiMaxLT med adatoptical? Presonus Mvh/Grahn --------------------------------------------------- Edited September 27, 2004 by Grahn
Recommended Posts