Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hej.

Sökte mig till denna sida i hopp att få svar på lite enkla frågor.

Dock så läste jag igenom ett par trådar, och med tanke på den stämningen ni har på forumet så är chansen rätt liten att man får ett seriöst svar tyvärr, och risken att bli påhoppad och idiotförklarad är tämligen ganska överhängande.

Därför undrar jag nu om någon här vet ett Bra forum där man snabbt och enkelt kan få svar på diverse frågor om FL studio som nybörjare?

Annons
Posted

Jag söker ett seriöst och bra forum, detta forum ligger inte i den kategorin.

Det första intrycket jag får av detta forum är att det är fullt av människor som måste ha något fruktansvärt dåligt självförtroende. Sådan advundsjuka som speglas i vissa trådar har jag aldrig någonsin tidigare varit med om. När någon råkar lyckas, och säljer skivor som bara den, då är denna person en idiot som inte kan göra musik för fem öre, undrar lite för mig själv hur det går ihop? Nivån är så fruktansvärt låg, verkar ju nästan som om man måste be om ursäkt för att ens få ställa en fråga.

Ni borde snegla på autopowers forum, dock för mtoorintresserade bmw åkare, men dom har nog den bästa stämningen i alla kategorier på deras forum.

Tjipp tjipp.

Posted

Du kan ju prova och ställa frågorna här.

Du vet ju inte innan vilket bemötande du får eller?

Posted (edited)

Jag är inte medlem på Kontrollrummet, men vad har folk emot den sidan? 😳 Vad är det för fel på den? oseriösa? 😛

bjud in han här istället!

Edited by Mollin
Posted

Jag söker ett seriöst och bra forum, detta forum ligger inte i den kategorin.

Det första intrycket jag får av detta forum är att det är fullt av människor som måste ha något fruktansvärt dåligt självförtroende. Sådan advundsjuka som speglas i vissa trådar har jag aldrig någonsin tidigare varit med om. När någon råkar lyckas, och säljer skivor som bara den, då är denna person en idiot som inte kan göra musik för fem öre, undrar lite för mig själv hur det går ihop? Nivån är så fruktansvärt låg, verkar ju nästan som om man måste be om ursäkt för att ens få ställa en fråga.

Ni borde snegla på autopowers forum, dock för mtoorintresserade bmw åkare, men dom har nog den bästa stämningen i alla kategorier på deras forum.

Tjipp tjipp.

Hejsan

Kan du inte ge lite exempel på trådar du uppfattat på detta sätt och om det du nu säger är sant så får man ju inte glömma att forum bygger på människor och människor kan ju ta åt sig av din kritik och kanske granska sig själva i så fall och göra detta forum till ett bättre ställe om nu det du säger skulle vara sant. Sedan om folk har åsikter kring andra som lyckats eller inte så är det väll en del av hur världen ser ut. Du kommer alltid ha dom som glädjs åt andras lyckande och dom som blir avundssjuka och speglar detta på forumet åt båda håll då menar jag. Sen är det ju stor skillnad på att vara avundssjuk och att ha ett tyckande kring en låts produktion , mix och allt va det är, och det måste ju alltid få vara fritt om det så gäller en artist som tjänar miljoner om året eller en som tjänar 10 kr per år att ha sitt eget tyckande. Det är en rättighet och en frihet. Sen måste ju personen som nu har gjort låten själv bestämma vad han eller hon vill göra med informationen, vilket också msåte vara en rättighet och frihet. Men som sagt, ge gärna lite exempel, och om jag själv har varit en av dem så lovar jag att granska mig själv.

MVH

Anders