brojd Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Finns det någon här som provat Drumkit from Hell Superior i Pro Tools PC?
Tobbe Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Nej men det funkar ju med Rewire så det borde funka lika bra som i alla andra program.
brojd Posted September 21, 2004 Author Posted September 21, 2004 Jo, det är jag medveten om. Men installationen verkar strula och vara ganska omständig enligt toontracks (tillverkarens) användarforum. Var mest nyfiken på om någon använde det genom fxpansion's vst-rtas adapter?
Loud Posted September 24, 2004 Posted September 24, 2004 Jo, det är jag medveten om. Men installationen verkar strula och vara ganska omständig enligt toontracks (tillverkarens) användarforum. Var mest nyfiken på om någon använde det genom fxpansion's vst-rtas adapter? Fxpansion ger väl bara en stereoutgång oavsett plugg vilket gör att man tappar lite poängen med programvaran som kommer med DKFH? Lite omständigt att behöva mixa ned spår för spår... (som jag gör nu iofs med det gamla. 🙂)
Recommended Posts