suprapappa Posted October 17, 2007 Posted October 17, 2007 hej jag gissar på att win xp i vissa fall för en logg på när datorn hänger sig..... var kan jag hitta denna? är oxå tacksam för tips på ett svenskt seriöst datorforum som är mer fokuserat på den här sortens forum så att jag slipper vara lite off-topic 😆 tack petri
Valle Posted October 17, 2007 Posted October 17, 2007 Testa -> kontrollpanelen/administrationsverktyg/Loggboken
Björn Olsberg Posted October 17, 2007 Posted October 17, 2007 är oxå tacksam för tips på ett svenskt seriöst datorforum som är mer fokuserat på den här sortens forum så att jag slipper vara lite off-topic 😕 Testa Eforum (ett något partiskt men faktiskt bra tips)
suprapappa Posted October 17, 2007 Author Posted October 17, 2007 Testa Eforum (ett något partiskt men faktiskt bra tips) tack, men eftersom alla frågor är expanderade med svar känns det ungefär som att surfa med 800x600 pixlars upplösning 😕 . väldigt oöverskådligt (till skillnad från studioforum 😑
Hellpig Posted October 17, 2007 Posted October 17, 2007 Nordic hardware/gamers Har hjälpt mig flera gånger.
Recommended Posts