Annons

" SAMSUNG/MTV UNSIGNED " MUSIKTÄVLING

kvd669o

MUSIKTÄVLINGEN ÄR GRATIS VAD JAG FÖRSTÅR ATT DELTAGA I.

ALL INFORMATION OM REGLER OCH UPPLADDNING AV LÅTAR OSV OSV FINNS ATT LÄSA PÅ SIDAN

GOD LYCKA TILL ALLA SOM DELTAR OCH HÄR UNDER HAR NI LÄNKEN TILL SIDAN:

http://www.nordicunsigned.com/

/HÅKAN :rolleyes:

PS: KLICKA PÅ " ENTER " PÅ SIDAN SÅ KOMMER NI IN PÅ SJÄLVA HUVUDSIDAN FÖR TÄVLINGEN

Dela på andra sajter

Annons
Är detta en tävling som verkar bra eller vad tycker ni 😳

/Håkan

detta står i det finstilta, du ger bort dina rättigheter till din låt, verkar det som...

You grant and assign to SAMSUNG, the exclusive title and right to any and all rights in the music and contents you have submitted, including without limitation, your song, performance and any copyright necessary to enable its reproduction, distribution, modification, publishing and/or other exploitation by SAMSUNG, in all media, including but not limited to the SAMSUNG and MTV Unsigned site, any commercial add, downloadable ring tone / the full and complete song in all kinds of format, such as AAC, MP3, WMA or others, 3gp file, pre-listen midi file, streaming, television program/commercial, radio program/commercial, motion picture, music video, mobile phone, MP3 players, mobile networks or the internet for all purposes (including advertising, marketing, promotion, merchandising and the exploitation of any and all ancillary and subsidiary rights), as the same may be modified and altered, throughout the universe, in so far as possible in perpetuity and for no compensation, unless otherwise required by law or according to agreement with a Nordic Copyright Society.

You agree that SAMSUNG may use the pictures, video clips and names you have submitted without payment of compensation.

DET TYCKER JAG INTE ÄR EN SÅ BRA DEAL without payment of compensation....

Dela på andra sajter

Jag håller med er båda. Själv ska jag nog inte delta i alla fall. Är trött på dom flesta tävlingar faktiskt.Allt från idol till hitmakers.Allt är en enda stor prestations ångest om ni frågar mig.Dom skiter i grund och botten i dom som deltar dom vill bara göra bra tv och få mycket publik och tjäna pengar på oftast unga människor som vill bli framgångsrika och bekräftade. Inte bara i musik utan uttnyttjar även oftast då unga människors längtan efter bekräftelse i kärlek men då snackar vi inte musiktävlingar utan dating sidor typ köp två månader betala för en jippi jooo säger jag bara och sen usch och bläääää 🙂😳😄

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...